«عبدالوهاب فرجی‌نژاد» اهل جهرم (شیراز) است و سابقه فعالیت‌هایش از سال‌های ۵۸ – ۵۷ آغاز شده است. او به عنوان یکی از فرماندهان عملیاتی سازمان منافقین در سال ۶۰ در تهران معروف بود. با این وجود خیلی از چند و چون فرماندهی و علت نزدیکی‌اش به رجوی رمزگشایی نمی‌شد و بیشتر نفرات از سوابق او اطلاعی نداشتند. وی از معدود تروریست‌هایی است که ریل مسخ و اطاعت کورکورانه از رجوی را از همان سال های ۶۰ آغاز کرد.

به گزارش جماران؛ ایسنا نوشت: در جریان حمله گسترده پلیس آلبانی به «اشرف ۳» یکی دیگر از عناصر جنایت‌کار و مخوف این سازمان به نام «عبدالوهاب فرجی‌نژاد» مانند عضو دیگر این سازمان یعنی «زهره قائمی» مسئول ترور شهید صیاد شیرازی از لیست عضویت در سازمان منافقین پاک شد.

مقر گروهک تروریستی منافقین موسوم در شهر بندری «دورس» آلبانی شاهد درگیری میان عناصر این فرقه با پلیس آلبانی بوده است. براساس گزارش‌های رسانه‌های آلبانی، در اثر درگیری میان نیروهای پلیس و عناصر منافقین یکی از اعضای این گروهک تروریستی معدوم شده و نزدیک به ۱۰۰ نفر از ساکنین کمپ «تیرانا» معروف به «اشرف ۳» زخمی شده‌اند.

البته مقام‌های رسمی کشور آلبانی، تاکنون هیچ کدام از آمار منتشر شده توسط گروهک منافقین را تائید نکرده است. ولی به استناد اطلاعیه گروهک منافقین، فرد معدوم شده در عملیات پلیس «عبدالوهاب فرجی‌نژاد» معروف به «علی مستشاری» است. این فرد که به نام تشکیلاتی «افشین» نیز معروف بوده است، در کارنامه‌های خود برگ ننگین شرکت در عملیات موسوم به مروارید ( انتفاضه شعبانیه) را داشته است. عملیاتی که منجر به کشته شدن ۲۵۰۰۰ مردم مظلوم کرد و شیعه عراق شد. مزدوری و ستون پنجم ارتش عراق و به بند کشیدن اعضای ناراضی و ممانعت از خروج بسیاری از آنان از کمپ مرگ‌آور اشرف از دیگر سوابق این افرد است. فرجی ‌نژاد در میان منافقین به «قصاب رجوی» معروف بوده است.

مرگ «عبدالوهاب فرجی‌نژاد» همانند هلاکت «زهره قائمی» رقم خورده است. قائمی که مسئول ترور شهید صیاد شیرازی و از اعضای تراز اول سازمان مجاهدین خلق ایران بود روز یکشنبه دهم شهریورماه سال ۱۳۹۲ در جریان حمله گروهی به پادگان اشرف واقع در خاک عراق در سن ۴۹ سالگی همراه حدود ۷۰ نفر دیگر از اعضای سازمان منافقین به هلاکت رسید.


زهره قائمی
زهره قائمی

 

وزارت کشور آلبانی اعلام کرده که عملیات ما در روز (۳۰ خرداد) مطابق قوانین و بر اساس حکم دادگاه عالی مبارزه با تروریسم صورت پذیرفته است چراکه مطابق توافق میان ما و سازمان در سال ۲۰۱۴، اعضای این سازمان صرفا به دلایل انسان دوستانه در کشور ما پناهنده شده بودند، اما با انجام اقدامات تروریستی و سایبری این توافق را نقض کرده‌اند.

«عبدالوهاب فرجی‌نژاد» اهل جهرم (شیراز) است و سابقه فعالیت‌هایش از سال‌های ۵۸ – ۵۷  آغاز شده است. او به عنوان یکی از فرماندهان عملیاتی سازمان منافقین در سال ۶۰ در تهران معروف بود. با این وجود خیلی از چند و چون فرماندهی و علت نزدیکی‌اش به رجوی رمزگشایی نمی‌شد و بیشتر نفرات از سوابق او اطلاعی نداشتند. وی از معدود تروریست‌هایی است که ریل مسخ و اطاعت کورکورانه از رجوی را از همان سال های ۶۰ آغاز کرد.

«علی مستشاری» یا همان «عبدالوهاب فرجی‌نژاد» یا «افشین» از نفراتی است که در تیم شکنجه و ترور سه تن از پاسداران در سال ۶۱ (شهیدان طهماسبی، میرجلیلی، طاهری) در تهران حضور داشته است. پس از آن در عملیات «فروغ جاویدان» در رده معاون یک تیپ حضور داشته و مرزهای جنایت را جا به جا کرده است. او در جریان جنگ پس از اسیر کردن تعدادی از رزمندگان ارتشی  دستور اعدام و تیرباران آنها را صادر می‌کند. 

 

62644636

 

او در سال ۱۳۷۳ نیز از اعضای فعال تیم شکنجه‌گر و زندانبان دوستان و یاران خودش ‌می‌شود.  پس از این اطاعت امر بودن به دلیل همین سرسپردگی تام و تمامش او را به قسمت حفاظت رجوی منتقل کردند و در آنجا هم یک سری آموزش‌های رزمی و تکنیکی را زیر نظر نظامیان صدام گذراند. وی از سال ۲۰۰۳ به عنوان یکی از فرماندهان قرارگاه‌های ارشد به قسمت نظامی منتقل شد تا  این‌بار بتواند سد راه و مانعی برای جدا شدن اعضای به خود آمده باشد و تلاش‌های ضد انسانی فرقه را ادامه دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.