فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین با بیان اینکه برخورد با قانون‌شکنان سخت خواهد بود اظهار کرد: 4300وسیله نقلیه در حوزه های پلیس راه و راهور اعمال قانون صورت گرفت و748 مرتبط با خودروهای متخلف حادثه‌ساز بود.

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، فرمانده انتظامی مازندران گفت: هنجارشکنان و افرادی که در داخل خودرو و شمال ایران اقدام به کشف حجاب می‌کنند، تحت پیگیری قرار خواهند گرفت و با همکاری مردم و ناظرین با این افراد برخورد می‌شود.

حسن مفخمی شهرستانی در حاشیه اجرای ‌طرح ارتقاء امنیت محله‌محور که در بابلسر برگزار شد، با اشاره به کشف 33 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در طرح ارتقای امنیت محله‌محور ‌بابلسر اظهار داشت: 90 تیم عملیاتی در طرح امنیت محله‌محور حضور داشتند و در این عملیات 260 متهم در حوزه سرقت و قاچاق کالا یا مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مازندران ‌به همکاری انتظامی، اعضای شورای تامین شهرستان و سپاه کربلا مازندران در اجرای طرح امنیت محله محور اشاره کرد و افزود: 6 کیلوگرم انواع مواد مخدر‌، 6 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، کشف و ضبط شد.

وی با تاکید بر توقیف 2 دستگاه خودرو و 4 دستگاه موتورسیکلت سرقت شده تصریح کرد: 33 میلیارد ریال نیز انواع کالای قاچاق در 48 ساعت گذشته در شهرستان بابلسر کشف شد که شامل لوازم آرایشی‌، بهداشتی و لوازم صوتی و تصویری بود.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین با بیان اینکه برخورد با قانون‌شکنان سخت خواهد بود اظهار کرد: 4300وسیله نقلیه در حوزه های پلیس راه و راهور اعمال قانون صورت گرفت و748 مرتبط با خودروهای متخلف حادثه‌ساز بود.

وی نظارت بر 115 واحد صنفی در 48 ساعت گذشته را از دیگر اقدامات پلیس برشمرد و تصریح کرد:60 واحد صنفی به علت عدم رعایت قوانین و مقررات تذکر دریافت کردند و13 واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

مفخمی به رصد 15 صفحه مجازی فعال در شبکه‌های اجتماعی و اقدامات هنجارشکنانه اشاره کرد و گفت: 13 فقره پرونده  هم در این زمینه تشکیل شد و متخلفان به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: هنجارشکنان و افرادی که در داخل خودرو اقدام به کشف حجاب می‌کنند، تحت پیگیری قرار خواهند گرفت و با همکاری مردم و ناظرین با این افراد برخورد می‌شود.

مفخمی یادآوری کرد: مالکان 170 دستگاه خودرو تاکنون تذکر دریافت کردند و در اولین مرحله تذکر از طریق سامانه پیامکی انجام می‌شود و مطابق با قانون در صورت تکرار توقیف به صورت سیستمی و برای بار سوم توقیف به صورت فیزیکی انجام می‌شود.

مفخمی کنترل معابر عمومی به ویژه سواحل دریا در حوزه عفاف و حجاب را از دیگر اقدامات انتظامی عنوان کرد و گفت: پس از احراز هویت افراد، پیامک تذکر به آنها ابلاغ  می‌شود و با تکرار پرونده قضایی تشکیل خواهد شد که به مرجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.