اعضای پیوسته مجمع عمومی فرهنگستان علوم در حاشیه یکصد و سی و سومین جلسه این مجمع به ریاست رضا داوری اردکانی رئیس فرهنگستان علوم در بیانیه‌ای اعلام کردند: اخبار حوادث تلخی که طی این ایام در مورد مراکز تحصیلی و آموزشی دانش آموزان به ویژه مدارس دخترانه کشورمان به گوش می‌رسد، در مجمع عمومی فرهنگستان علوم کشور مطرح شد و اعضای مجمع به شدت از آن ابراز نگرانی کردند. انتظار از مسئولان محترم آن است که با کمال سرعت و دقت، علل و عوامل این حوادث را تحقیق و در مراجع مربوط جهت رفع این پدیده و جلوگیری از تکرار آن اتخاذ تصمیم، اقدام و اطلاع رسانی لازم معمول دارند.

به گزارش جماران؛ مجمع عمومی فرهنگستان علوم در بیانیه‌ای با ابراز نگرانی نسبت به بروز حوادث اخیر در مدارس دخترانه، خواستار مشخص شدن علل و عوامل این حوادث شد.

اعضای پیوسته مجمع عمومی فرهنگستان علوم در حاشیه یکصد و سی و سومین جلسه این مجمع به ریاست دکتر رضا داوری اردکانی رئیس فرهنگستان علوم در بیانیه‌ای اعلام کردند: اخبار حوادث تلخی که طی این ایام در مورد مراکز تحصیلی و آموزشی دانش آموزان به ویژه مدارس دخترانه کشورمان به گوش می‌رسد، در مجمع عمومی فرهنگستان علوم کشور مطرح شد و اعضای مجمع به شدت از آن ابراز نگرانی کردند.

در این بیانیه آمده است: انتظار از مسئولان محترم آن است که با کمال سرعت و دقت، علل و عوامل این حوادث را تحقیق و در مراجع مربوط جهت رفع این پدیده و جلوگیری از تکرار آن اتخاذ تصمیم، اقدام و اطلاع رسانی لازم معمول دارند.

این بیانیه می افزاید: امید می‌رود که با پیگیری سریع و دقیق مراجع ذیصلاح، نگرانی خانواده‌های محترم مرتفع و فرزندان عزیزمان در کمال امنیت، سلامت و آسایش به ادامه تحصیل و وصول به مقامات عالیه علمی موفق شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.