محمدعلی محسنی بندپیعضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: تا کی باید دست دولت در جیب مردم باشد، هفته های گذشته افزایش قیمت قبوض تلفن را داشتیم و این هفته افزایش قیمت گاز، احتمالا هفته‌های آینده افزایش قیمت برق را نیز خواهیم داشت.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، عضو کمیسیون بهداشت مجلس با انتقاد از رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: ردیف مستقل حمایت از افراد دارای معلولیت در بودجه ۱۴۰۲ حذف شده است.

محمدعلی محسنی بندپی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت اقدام پارلمان اروپا در مقابله با سپاه و توهین دولت سوئد به قرآن کریم، خطاب به وزیر نفت در خصوص افزایش نجومی قبوض گاز خانگی تذکر داد و گفت: تا کی باید دست دولت در جیب مردم باشد، هفته های گذشته افزایش قیمت قبوض تلفن را داشتیم و این هفته افزایش قیمت گاز، احتمالا هفته‌های آینده افزایش قیمت برق را نیز خواهیم داشت.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس تصریح کرد: خواهش من این است که در شرایط اقتصادی فعلی بیش از این مردم را نگران نکنید و نسبت به اصلاح قبوض اقدام شود.

وی خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ ردیف اختصاصی حمایت از افراد دارای معلولیت حذف شده و این موضوع موجب نگرانی افراد دارای معلولیت شده است که باید نسبت به اصلاح آن اقدام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.