نیرو‌های زیر نظر وزارت کشور یمن در صنعا رژه ای برگزار کردند.

به گزارش جماران؛ دبیرکل انصار الله یمن گفت: به دشمن درباره تداوم توطئه هایش علیه مردم و کشور یمن هشدار می‌دهیم و امنیت یمن به سود همه کشور‌های همسایه است.

خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره نوشت: سید عبدالملک بدرالدین الحوثی دبیرکل انصار الله یمن در سخنرانی خود در مراسم رژه نیرو‌های زیر نظر وزارت کشور یمن در صنعا، ضمن تشکر از مقامات وزارت کشور و تشکیلات وابسته به این وزارتخانه و با تقدیر از برگزار کنندگان این نمایش نظامی گفت: این نمایش نظامی و تمام فعالیت‌های وزارت کشور در مسیر حمایت از مردم و تقویت ثبات کشور است. وزارت کشور با اعتماد به خداوند و تکیه بر تجربه عملی، دستاورد‌های قابل توجهی داشت، این وزارتخانه بار‌ها و بار‌ها توانسته است، تلاش‌های مجرمانه و خرابکارانه دشمن را به شکست بکشاند.

وی افزود: ائتلاف متجاوزان در کنار تجاوز نظامی و کشتار مردم یمن، میدان جدیدی را گشود و آن هدف قرار دادن امنیت و ثبات مردم ماست. آنان با به کارگیری تکفیری‌ها و امثال این گروهها، در پی اجرایی کردن طرح‌های تبهکارانه خود هستند.

عبدالملک بدرالدین گفت: به فضل الهی و تلاش وزارت کشور و دستگاه‌های امنیتی ائتلاف متجاوزان در رسیدن به اهداف تبهکارانه خود ناکام بود. دشمن سعی کرد مقامات دولتی و شخصیت‌های وابسته به جریان‌های مردمی مخالف تجاوز علیه کشور را، ترور کند، اما در بسیاری از موارد طرح هایش به شکست انجامید. آنان با عناوین سیاسی و اجتماعی امکانات مادی خود را برای خرابکاری، هرج و مرج پراکنی و ضربه به امنیت کشور به کار گرفتند.

دبیرکل انصار الله یمن ادامه داد: دشمن در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای داشت و شبکه‌های تبهکار را به کار گرفت، شبکه‌های که با جرائم سازمان یافته مردم ما را هدف قرار می‌دهند. از جرایم سازمان یافته دشمن می‌توان به تلاش برای توزیع مواد مخدر، فساد اخلاقی، سرقت و اختلاس اشاره کرد، اما به طور کلی موفقیتی نداشتند. اگر دشمن در این زمینه موفق بود روز و شب مردم ما پر از اتفاقاتی، چون فعالیت گروه‌های تکفیری و گروه‌های مشابه برای کشتار وحشیانه و تبهکارانه مردم بود.

وی افزود: امروز اهمیت قابل توجه و نقش گسترده، مهم و مقدس وزارت کشور و نهاد‌های امنیتی زیر نظر این وزارتخانه را درک می‌کنیم.ائتلاف متجاوزان سعی کرد وزارت کشور، زیرساخت‌های وزرات کشور اعم از قرارگاهها، ساختمان‌ها و حتی زندان‌ها را هدف قرار دهد، اما امروز وزارت کشور با قدرت و نشاط در میدان حضور دارد و به انجام وظیفه مشغول است. ما در تلاش برای توسعه برنامه‌های این وزارتخانه دست مقامات و مسئولانش را می‌فشاریم. روابط این وزارتخانه با مردم برای موفقیت ماموریت وزارت کشور و دستاوردهایش از اهمیت بالایی برخوردار است.

دبیرکل انصار الله یمن اظهار داشت: باید به دشمن بگوییم که دستاورد‌های وزارت کشور ما بیانگر شکست تلاش شما در ضربه زدن به این وزارتخانه است. امنیت و ثبات حق قانونی مردم ماست و تلاش دشمن برای هدف قرار دادن امنیت مردم یمن بیانگر اهداف خصمانه آنان است. به دشمن درباره تداوم توطئه هایش علیه مردم و کشور یمن هشدار می‌دهیم. امنیت یمن به سود همه کشور‌های همسایه است و ما برای همکاری امنیتی آماده ایم، چون این روند را به سود امت می‌دانیم. امروز نیرو‌های امنیتی ما نیرو‌هایی با تربیت ایمانی و فرهنگ قرآنی هستند و صادقانه به مردمشان عشق می‌ورزند.

حجم ویدیو: 1.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.