در جلسه امروز هیئت دولت گزارشی در خصوص عملکرد کارگروه دریاچه ارومیه ارائه شد و تصمیماتی در خصوص تقویت این کارگروه اتخاذ شد.

به گزارش جماران؛ سخنگوی دولت گفت:‌ اقداماتی درباره احیای دریاچه ارومیه انجام شد که استاندار آذربایجان غربی به عنوان دبیرکارگروه و مدیر اجرایی طرح احیای دریاچه ارومیه انتخاب شد.

علی بهادری جهرمی گفت: امروز در جلسه هیات دولت به منظور پیشرفت بودجه سال ۱۴۰۱ و برخی از پیش بینی گزارشی از سوی سازمان برنامه و بودجه قرائت شد که تدابیری هم به منظور احکام بودجه اتخاذ شد.

سخنگوی دولت ادامه داد: گزارشی از وضعیت و پیشرفت  دریاچه ارومیه و اقداماتی که در خصوص این دریاچه درباره احیا صورت گرفت امروز در هیات دولت ارائه شد  و مدیر  اجرایی احیای دریاچه ارومیه که آقای عیسی کلانتری بودند برکنار و استاندار آذربایجان غربی به دبیر کارگروه و مدیر اجرایی احیای دریاچه انتخاب شدند همچین استاندار آذربایجان شرقی به عنوان عضو کار گروه انتخاب شدند.

وی افزود: تسویه یک میلیون و سیصد هزار میلیارد ریال از مجموعه دیون به سازمان تامین اجتماعی، بنیاد شهید و بازنشستگی کشور از سوی دولت با اختصاص سهام صورت گرفت که این امر باید مسیر خودش را طی و به صورت ریال در اختیار این سازمان ها قرار بگیرد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.