وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد عبدالله تاجر لبنانی، پنج نفر از همکارانش و هشت شرکت او در لبنان و عراق تحریم شده اند و به فهرست تحریم های دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا اضافه شده اند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی تحریم‌های جدیدی مرتبط با حزب‌الله لبنان اعلام کرد و احمد جلال رضا عبدالله، تاجر لبنانی و شرکت هایش را به بهانه ارتباط با حزب الله تحریم کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد عبدالله، پنج نفر از همکارانش و هشت شرکت او در لبنان و عراق تحریم شده اند و به فهرست تحریم های دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا اضافه شده اند.

به ادعای  وزارت خزانه داری آمریکا، عبدالله یکی از مقامات حزب الله و یکی از اعضای فعال شبکه مالی جهانی  این گروه است.

وزارت خزانه داری آمریکا افزود که  عبدالله به مدت طولانی  از حزب‌الله حمایت کرده است و فعالیت‌های تجاری در کشورهای مختلف انجام می‌دهد که سود آن به حزب الله منتقل می شود.

آمریکا با فشارهای سیاسی و وضع تحریم ها علیه لبنان و  سوریه از طریق قانون به اصطلاح "سزار" باعث به وجود آمدن بحران اقتصادی و مالی در این کشورها شده اند.

واشنگتن تاکنون نتوانسته است خواسته های سیاسی خود را تحمیل کند و تلاش  برای محاصره اقتصادی لبنان نیز با ابتکار عمل حزب الله در هم شکسته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.