محمود علوی وزیر پیشین اطلاعات: خود را همواره و در هر موقعیت و تحت هر عنوان خدمتگزار کوچک مردم و سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانسته و در این راستا از هیچ خدمتی فروگذار نخواهم کرد.

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر پیشین اطلاعات در پیامی خود را خدمتگزار کوچک مردم و سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و از همه تشکر و خداحافظی کرد.

در متن پیام خداحافظی حجت الاسلام والمسلمین علوی آمده است: اینک که آخرین روز خدمتم در وزارت اطلاعات، پایگاه عظیم مبارزه و جهاد را سپری می‌کنم، لازم می‌دانم از محبت‌های آحاد ملّت شریف ایران اسلامی و هم دلی‌ها و همراهی‌های همکاران عزیزم در دولت‌های یازدهم و دوازدهم و نیز همکاری‌های صمیمانه مجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و نظامی کشور و به ویژه اعتماد رئیس جمهوری محترم وقت و عنایت‌های مقام معظّم رهبری (مدظلّه العالی) به این سرباز کوچک خود تشکر کنم.   

وی افزود: هشت سال پیش، پس از معرفی رئیس جمهوری محترم وقت و اخذ رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، با توکل به حضرت احدیت و توسل به حضرت زهرای بتول اطهر (س) و ائمه اطهار (علیهم‌السلام) و راهبرد شرع، قانون و اخلاق، خدمت خود را در وزارت اطلاعات آغاز کردم و مدیریت این نهاد مقدس را در راستای اجرایی کردن مأموریت‌های ذاتی تعیین شده، به دوش گرفتم.  

علوی ادامه داد: در پیمودن این راه، از توان، تجربه، پیشنهادها و انتقادهای مدیران و کارکنان پرتلاش، انقلابی، ولایی، متعهد و متدیّن وزارت اطلاعات بهره‌ها بردم و با استفاده از عقل جمعی و کارشناسی عزیزان، بسیاری از برنامه‌های مربوطه اجرایی شد همچنین، همراهی اصحاب رسانه، آحاد ملّت شریف ایران اسلامی و به ویژه مسئولان محترم دستگاه‌های مرتبط اینجانب را در پیش برد رویکرد اصولی، «اطلاعات مردمی و مردم محور» کمک شایان کرد که جا دارد از همه عزیزان تشکر کنم.

وزیر پیشین اطلاعات در پایان نوشت: خود را همواره و در هر موقعیت و تحت هر عنوان خدمتگزار کوچک مردم و سرباز ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانسته و در این راستا از هیچ خدمتی فروگذار نخواهم کرد. 

به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر امروز با رای قاطع خود حجت الاسلام سیداسماعیل خطیب را به عنوان وزیر اطلاعات دولت سیزدهم انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۲۲۲ رای موافق، ۴۸ رای مخالف و ۱۷ رای ممتنع به حجت الاسلام والمسلمین خطیب رای اعتماد دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.