اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان در یازدهمین دوره مجلس در پیامی سالروز به پیامبری رسیدن اشوزرتشت اسپنتمان، پیام‌آور آریایی‌ها را به همه زدتشتیان و مردم جهان تبریک گفت.

به گزارش جماران؛ نماینده زرتشتیان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سالروز به پیامبری رسیدن اشوزرتشت اسپنتمان، پیام‌آور زردتشتیان و همزمانی آن با نوروز ۱۴۰۰ را به همه جهانیان تبریک گفت.

اسفندیار اختیاری در پیامی سالروز به پیامبری رسیدن اشوزرتشت اسپنتمان، پیام‌آور آریایی‌ها را به همه زدتشتیان و مردم جهان تبریک گفت.

متن کامل این پیام تبریک به شرح زیر است:

«خشنه اتره اهورهه مزداو

به نام دانای بزرگ هستی بخش

نوروز شکوهمند باستانی و بهار دل‌انگیز از راه رسید و با زایش و به پیامبری رسیدن پیام‌آور بزرگ آریایی؛ اشوزرتشت اسپنتمان، در خورداد روز از ماه فروردین، شکوهش صد چندان شد. خوشا بر ما که نوروزمان چنین پیروز است و بهارمان چنین جاودانه و تابناک.

پیروان راستین این ابرمرد تاریخ بشریت می‌دانند که تنها با نیک‌اندیشی، نیک‌گفتاری و نیک‌کرداری می‌توان در یگانه راه در جهان که همانا راستی است، گام برداشت و همواره به یاد دارند، در «گاتها»؛ پیام آسمانی اشوزرتشت اسپنتمان که هزاران سال است، ناب، یگانه و جهان‌شمول مانده و هیچگاه تازگی خود را از دست نخواهد داد، تاکید شده است: «خوشبختی از آن کسی است که خواهان خوشبختی دیگران باشد».

در این بهار زیبا، دل‌تنگ کسانی هستیم که بین ما نیستند و تندرستی و سلامتی همه انسانها را از خداوند یکتا و بی‌همتا خواهانیم و در راستای خوشبختی دیگران گام بر می‌داریم.

سالی سرشار از بهروزی و نیکبختی را برای همه شما خوبان آرزو می‌کنم.

پاینده و سربلند باشید.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.