وزارت دادگستری آمریکا در تازه ترین اقدامات خود علیه ایران سه پایگاه اینترنتی متعلق به شرکت‌هایی که در انتقال سوخت ایران به ونزوئلا مشارکت داشته‌اند را مسدود کرده و 4 تن را به ۱۹ مورد مربوط به صادرات قطعات هواپیما به ایران متهم کرده است.

به گزارش جماران؛ وزارت دادگستری آمریکا مدعی شد که سه پایگاه اینترنتی متعلق به شرکت‌هایی که در انتقال سوخت ایران به ونزوئلا مشارکت داشته‌اند را مسدود کرده است.

وزارت دادگستری آمریکا مدعی شد که سه پایگاه اینترنتی متعلق به شرکت‌هایی که در انتقال سوخت ایران به ونزوئلا مشارکت داشته‌اند را مسدود کرده است.

وزارت دادگستری آمریکا اسامی پایگاه مسدود شده را Mobin International ،Sohar Fuel و Oman Fuel اعلام کرده است.

در گزارش این وزارتخانه آمده است که در صفحه اول تارنمای این شرکت‌ها پیامی درج شده که مضمونش این است که دامنه مورد نظر بر اساس حکم صادر شده توسط دادگاه منطقه کلمبیا توقیف شده است.

 

وزارت دادگستری آمریکا ۴ نفر را به انتقال قطعات هواپیما به ایران متهم کرد

وزارت دادگستری آمریکا دو شهروند ایران و دو شهروند اندونزی را به ۱۹ مورد مربوط به صادرات قطعات هواپیما به ایران متهم کرده است.

این وزارتخانه دو شهروند ایران و دو شهروند  اندونزی را به ۱۹ مورد مربوط به صادرات قطعات هواپیما به ایران متهم کرده است.

این وزارتخانه اعلام کرد که اقدام‌های این چهار فرد در مغایرت با تحریم‌های آمریکا علیه ایران بوده است.

«زاخاری ترویلیگر»، بازپرس منطقه ویرجینیا گفت: «انتقال کالاهای آمریکایی به ایران، توانایی دشمن ما برای انجام فعالیت‌های خطرناک علیه کشور ما را تقویت می‌کند».

این افراد متهم هستند که قطعات هواپیما را بدون دریافت مجوز از وزارت خزانه‌داری آمریکا و دفتر کنترل دارایی‌های خارجی به ایران ارسال کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.