رئیس سازمان هواپیمایی گفت: به دستور صریح رییس جمهور و و وزیر راه که درباره شفافیت با مردم و داغدیده‌های این سانحه سازمان هواپیمایی به عنوان مرجع رسیدگی به این سانحه نتایج مربوط به بازخوانی را به سمع و نظر ملت شریف ایران می‌رساند.

به گزارش جماران؛ رئیس سازمان هواپیمایی ضمن تشریح جزئیات بازخوانی جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی از توقف ضبط cvr جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی 19 ثانیه پس از انفجار موشک اول خبر داد.

تورج دهقانی زنگنه امروز در نشست خبری اعلام نتیجه بازخوانی اطلاعات جعبه سیاه (cvr & fdr) بوئینگ اوکراینی اظهار داشت: به خانواده بازماندگان سانحه بوئینگ اوکراینی تسلیت می گویم.

وی بیان کرد: گزارش مستقل درباره ضبط کننده های پروازی و توصیف اطلاعاتی انها از نظر فنی و تخصصی برای عموم مردم امری مرسوم نیست. در هیچ سانحه ای اینچنین اتفاقی نیفتاد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: اما به دستور صریح رییس جمهور و و وزیر راه که درباره شفافیت با مردم و داغدیده‌های این سانحه سازمان هواپیمایی به عنوان مرجع رسیدگی به این سانحه نتایج مربوط به بازخوانی را به سمع و نظر ملت شریف ایران می‌رساند.

دهقانی زنگنه بیان کرد: 19 ثانیه پس از انفجار موشک اول cvr ضبط مکالمات را متوقف کرده است.

رئیس سازمان هواپیمایی اضافه کرد: 3 نفر کرو در کابین بوده اند که هر 3 متوجه شرایط غیرعادی شده اند، اما صداها نشان می‌دهد، مشکلی از نظر جسمانی در ابتدا نداشته‌اند.

وی اضافه کرد: از صدای مسافران و کابین مسافر اطلاعاتی در دست نیست.

وی تاکید کرد: آسمان ایران امن است و پروازها بر فراز اسمان ایران ایمن خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.