دکتر مسرور عنوان کرد: مطرح شدن این گونه از اظهارنظرها در مورد حذف مالیات مناطق آزاد جز مایوس کردن فعالین اقتصادی و ایجاد رکود در فضای سرمایه گذاری خروجی دیگری به همراه ندارد.

به گزارش جماران؛ دکتر رضا مسرور، سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی در پاسخ به پرسش شایعه حذف معافیت های مالیاتی در مناطق آزاد گفت: موضوع حذف معافیت های مالیاتی، طرحی فاقد استدلال منطقی است ؛ وی تصریح کرد؛فلسفه ایجاد مناطق آزاد بر مبنای جذب سرمایه گذاری است و یکی از مشوق های اصلی در این راستا معافیت های مالیاتی است؛از این جهت قانون مناطق آزاد در ایران به مانند دیگر مناطق آزاد جهان  بر معافیت های مالیاتی تاکید و تصریح دارد.

مسرور عنوان کرد؛ مطرح شدن این گونه از اظهارنظرها در مورد حذف مالیات مناطق آزاد جز مایوس کردن فعالین اقتصادی و ایجاد رکود در فضای سرمایه گذاری خروجی دیگری به همراه ندارد.

این مقام مسئول اذعان کرد؛ در شرایط فعلی اقتصادی همه ارگان ها و شخصیت های موثر باید جهت تسهیل در تولید ثروت و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری و کارآفرینی تلاش کنند؛ و این وظیفه بر عهده یکایک ما است که نگذاریم با تصمیمات غلط و سخنان خلاف قانون مسیر رونق تولید با مشکل مواجه شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.