پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد:

تامین امنیت زائران اربعین با پهپادهای ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز تکیه ما در مرزهای شرقی، غربی و جنوب غربی کشور به تکنولوژی‌های روز بومی از جمله پهپادهاست.

به گزارش جماران؛ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: پهپادها، بالون‌ها و کوادکوپترهای نیروی زمینی ارتش امسال نیز به سیاق سال‌های گذشته در تامین امنیت زائران اربعین حسینی بکارگیری خواهند شد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید این نیرو در جمع خبرنگاران گفت: جنگیدن یک علم است و مثل همه پدیده‌ها در حال تحول است. ما هر روز برای جنگیدن نیازمند ابزارها و تکنولوژی‌های خاصی هستیم.

وی افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران باید علم آنچه را که در چرخه‌های دفاعی به آن نیازمند هستیم، در کشور بومی کنیم چرا که ممکن است در روز حادثه ضربات جبران‌ناپذیری بخوریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: فرمانده معظم کل قوا از نیروهای مسلح مطالبه کرده‌اند که روی پاهای خودشان بایستند و علوم و تکنولوژی‌های دفاعی را بومی کنند. ما امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که در ۲۶ رسته نیروی زمینی ارتش بروزترین تکنولوژی‌های دفاعی و بومی را در اختیار داریم.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش امروز از انواع پهپادهای رادارگریز و عملیاتی در شبانه روز و همچنین پهپادهای قابل درگیری با اهداف هوایی برخوردار است، تاکید کرد: تمام نیازمندی‌های پهپادی نیروی زمینی ارتش توسط این نیرو طراحی و تولید می‌شود و مورد استفاده یکان‌ها قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: امروز تکیه ما در مرزهای شرقی، غربی و جنوب غربی کشور به تکنولوژی‌های روز بومی از جمله پهپادهاست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: پهپادها، بالون‌ها و کوادکوپترهای نیروی زمینی ارتش امسال نیز به سیاق سال‌های گذشته در تامین امنیت زائران اربعین حسینی بکارگیری خواهند شد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.