فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برخورد شدید سپاه با احزاب ضدانقلاب در سال‌های گذشته، گفت: افرادی که این عزیزان را به شهادت رساندند، حتی اگر در زیر خاک هم باشند، به سزای عملشان می‌رسند.

به گزارش جماران؛ فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حزب دموکرات، کومله و ضدانقلاب منتظر اقدام تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران باشند و از همین امروز برای نابودی خود لحظه‌شماری کنند.

سردار سرتیپ پاسدار «محمدتقی اوصانلو» روز چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی روز گذشته به خودرو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیرانشهر، گفت: مردم آذربایجان‌غربی و به ویژه مناطق مرزنشین این استان ۴۰ سال است که در برابر دشمنان ایستادگی کرده‌اند و تقدیم شهدا در دوره‌های مختلف زمانی نشانه همین اقتدار و عزت آن‌هاست.

وی با بیان اینکه شهدایی که دیروز تقدیم نظام اسلامی شدند، در کنار تمام رزمندگان اسلام به مقابله با احزاب ضدانقلاب پرداختند، گفت: این اقدام ناجوانمردانه نتیجه همین ایستادگی آنان بود.

سردار اوصانلو با اشاره به برخورد شدید سپاه با احزاب ضدانقلاب در سال‌های گذشته، گفت: افرادی که این عزیزان را به شهادت رساندند، حتی اگر در زیر خاک هم باشند، به سزای عملشان می‌رسند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: حزب دموکرات کردستان و کومله بدانند که بلای سختی به سرشان می‌آوریم و از همین امروز منتظر عواقب این جنایت باشند.

بعد از ظهر سه‌شنبه در یک حمله تروریستی در پیرانشهر سه تن از نیروهای سپاه به شهادت رسیدند و یک تن نیز زخمی شد. این حمله تروریستی در خروجی پیرانشهر به سمت سردشت اتفاق افتاد و به گفته منابع آگاه حاصل احمدی (ایلخانی)، ستار پیروتی، امید ملازاده در این حمله به جمع یاران شهیدشان پیوستند و «شورش قادری» نیز مجروح شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.