اگر روزی منافقین جان مردم را هدف ترورهای خود قرار می دادند، امروز به برکت امنیت ایجاد شده دست آن ها از جسم مردم کوتاه شده، اما همچنان افکار و اعتقادات مردم در معرض تجاوزات آن هاست. آنان با استفاده از بستر فضای مجازی همه روزه به هشتگ سازی علیه ایران اسلامی مشغول هستند.

به گزارش جماران؛ روزنامه خراسان نوشت: تروریست های منافقین از زمانی که با پیگیری های دولت آمریکا در دوره اوباما به خصوص جان کری، به کمپ تیرانا در آلبانی منتقل شدند، اقدامات جدیدی علیه امنیت ایران طراحی کردند که مهم ترین این اقدامات، هشتگ سازی های تروریستی و جعلی درباره شرایط ایران بود. هشتگ هایی که ذهن و فکر مردم ایران را هدف قرار می دهد. هشتگ هایی که توسط کسانی ساخته می شود که روزگاری در دهه 60 و بعد از آن جلادها و قاتلان بالفطره ای بودند که هزاران نفر از مردان و زنان بی گناه ایران را به شهادت رساندند. اکنون که به برکت امنیت مثال زدنی ایران، این تروریست ها دست شان از جسم و جان مردم ایران کوتاه شده، با ساخت سوله های متعدد در کمپ تروریستی خود به هشتگ سازی برای ناامن کردن روح و روان مردم ایران روی آورده اند.

روزنامه خراسان در گزارش پیش رو، ابعاد جدیدی از این اقدامات و نیز جزئیات ناگفته ای از شرایط گروهک تروریستی منافقین را منتشر می کند. بخشی از این اطلاعات در مستند «سناریو» که شب گذشته از صدا وسیما پخش شد، ذکر شده است اما بخش هایی از آن همچون جمله ای که مسعود رجوی سرکرده تروریست ها سال گذشته خطاب به هم قطارانش گفته است، نوع بیماری مریم رجوی، تصاویر جدید از اعضای این گروهک تروریستی، فرایند هشتگ سازی در سوله های منافقین و نیز جزئیاتی از نقش مستقیم این تروریست ها در حادثه فجیره، موضوعاتی است که روزنامه خراسان برای نخستین بار منتشر می کند.

می گفتند مسعود رجوی به درک واصل شده اما همین پارسال  به هم قطاران خود گفته بود: اگر جمهوری اسلامی 40 سالگی اش را دید در «اشرف 3» را باز می کنم تا به خانه تان بروید! او که مرد این کار نبود، اما شاید به خاطر همین اعتماد به نفس وافر و وعده های خیالی بود که حامی دیروزش در کاخ سفید معتقد بود جمهوری اسلامی جشن 40 سالگی را نخواهد دید! هر چند نمایش های تکراری آنان تمامی ندارد و در آخرین مورد قرار است هفته آینده هم یک شوی ضدایرانی دیگر در آلبانی برگزار کنند (البته از دی ماه 96 دست و پای زیادی زدند که شرحش بماند برای بعد) اما رد شدن سن نظام اسلامی از 40 سالگی خیلی از معادلات را برای سازمان منافقین تغییر داد؛ نگاه اروپا به آن ها تا حدی عوض شد و کار به جایی رسید که مقامات کاخ سفید و حتی جان بولتون هم به رغم ادامه حمایت های سیاسی و مالی که دیروز هم نماینده ایران در سازمان ملل به بخشی از آن اشاره کرد، عملاً داعشی های وطنی را از کیسه دارایی شان کنار گذاشتند.آن چه شب گذشته سیمای جمهوری اسلامی نشان داد تنها بخش کوچکی بود از مدارک جدید دستگاه های امنیتی کشورمان علیه تروریست های بالذات منافقین و سازمانی جنایتکار و خونریز که شواهد نشان می دهد امروز جز حکام تهی مغز سعودی، کسی آن را به حساب نمی آورد. 

سکانس اول: ساعت 10:30 صبح؛ 31 خرداد 98

[تصویری از تجمع منافقین که جمعیتی محدود و منفعل را نشان می دهد] قرار بود منافقین برای نخستین بار یک میتینگ گسترده را در مقابل ساختمان وزارت خارجه آمریکا برگزار کنند و این بار به جای گردشگران و اتباع غیرایرانی، اعضای خود را به توری ضدایرانی ببرند. حدود دو هزار بلیت از اروپا به مقصد آمریکا تهیه می شود. اما برخلاف پیش بینی ها دستگاه های امنیتی آمریکا با محوریت جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا  چون مهره‌ای بی ارزش با آن‌ها بازی می کنند و  به آن ها روادید نمی دهند. از بین رفتن هزینه بلیت های تهیه شده از یک سو و ضربه سختی که به حیثیت سران منافقین خورده از سوی دیگر، نگرانی ها را برای مریم رجوی بالا می برد. او که به تازگی به شکل جدی تری با سرطان [روده] هم دست و پنجه نرم می کند، به هر شکلی هست قصه را جمع و جور می کند و مثل همیشه با اجیر کردن گرسنگان حاشیه شهر تجمعی را برگزار می کند که تصاویر به دست آمده از آن نشان می دهد تنها جمعیت محدودی شامل اتباع ایرانی و غیرایرانی آن را مدیریت می کنند. چنان که تجمع بعدی در برلین با جمعیتی اندک و آبروریزی تمام عیار برگزار شد.

آغاز تغییر نگاه فرانسه به فرقه رجوی

شاید بپرسید چرا منافقین مجبور شدند در مقابل وزارت خارجه آمریکا تجمع کنند. علت آن را باید در لغو مراسم سالانه «ویلپنت» در سال جاری جست وجو کرد. مراسمی که از سال 2003 به بعد در سالروز آزادی مریم رجوی از بازداشت و حصر دستگاه اطلاعاتی فرانسه برگزار می شود. هر چند مریم قجر عضدانلو به اتهام پول شویی و برنامه‌ریزی برای انجام عملیات تروریستی در سال 82 دستگیر شد، اما آزادی سریع او و حمایت همه جانبه دستگاه امنیتی و پلیس فرانسه از وی نشان می دهد که ادعاهای حقوق بشری اروپایی ها چندان اعتباری ندارد. با این حال در 15 سال گذشته سابقه نداشته دولت فرانسه از برگزاری مراسم «ویلپنت» جلوگیری کند. ضربه دوم فرانسه به منافقین، تعطیلی قرارگاه اطلاعاتی اُوِر بود این قرارگاه در سال های اخیر به محلی برای برنامه ریزی ها و جلسات رهبریت فرقه رجوی تبدیل شده بود. تعطیلی این قرارگاه موجب شده بود مریم رجوی هم مانند دیگر اعضای این گروهک، آلبانی نشین شود تا ایامی سیاه تر و بدتر از عراق را تجربه کند.

عربستان؛ تنها حامی فعلی منافقین

کاهش حمایت های آمریکا و اروپا از منافقین، آن ها را به این صرافت انداخت که یک منبع قابل اتکا برای خود دست و پا کنند. چه گزینه ای بهتر از حاکمان ضدایرانی سعودی که فلسفه وجودی خود را در مرزبندی با ایران اسلامی تعریف کرده اند. آن ها با آغوش باز فرقه رجوی را پذیرا شدند تا یادآور الطاف صدام حسین در حمایت از این گروهک باشد. محدود ماندن حامیان واقعی منافقین به رژیم مرتجع سعودی، روز به روز عیان تر می شود. درباره رابطه سعودی ها و این سازمان هم که در ماه های اخیر به اندازه کافی سند رو شده است؛ از سند واریز پول برای منافقین بگیرید تا سخنرانی ترکی فیصل رئیس اسبق دستگاه سعودی در نشست منافقین. 

jpgfile_20143_663624_636984163060979504

سوله های تروریسم مجازی

اگر روزی منافقین جان مردم را هدف ترورهای خود قرار می دادند، امروز به برکت امنیت ایجاد شده دست آن ها از جسم مردم کوتاه شده، اما همچنان افکار و اعتقادات مردم در معرض تجاوزات آن هاست. آنان با استفاده از بستر فضای مجازی همه روزه به هشتگ سازی علیه ایران اسلامی مشغول هستند که در این زمینه هم گفتنی بسیار است. اما نکته مهم ناتوانی این فرقه در جذب اعضای جوان است. از سوله های تروریسم سایبری منافقین تصاویری به دست آمده که در آن مشتی پیرمرد و پیرزنِ درمانده مجبورند صبح تا شب در فضای مجازی فعالیت داشته باشند. روال کار آن ها به این شکل است که از ابتدای ساعت اداری آموزش دیده و سپس از ظهر شروع به فضاسازی در فضای مجازی می کنند. در انتهای شب نیز بازخورد کار روزمره خود را مرور و سوژه هایی را که باید برای لجن پراکنی علیه جمهوری اسلامی در روز بعد کار کنند، بررسی می کنند.

اسارتگاه اشرف در عراق، اسکانی موقت در فرانسه و سپس کمپی محصور در روستایی در نزدیکی تیرانا سرنوشت دهه های اخیر فرقه رجوی است. فرقه ای که امروز مجبور است حتی مرگ و زندگی عنصر اصلی خود یعنی مسعود رجوی را در هاله ای از ابهام قرار دهد و به رغم زندگی مخفیانه و ذلت بار او در آلبانی، درباره او سخنی نگوید. بیماری مریم رجوی سرکرده عملیاتی این گروه (که مجبور است در نیم ساعت، 10 بار آب بنوشد!) در کنار رسوایی روزافزون این سازمان و تشدید جداشدگی کادرهای ظاهراً وفادار معضلاتی است که رجوی ها با آن دست و پنجه نرم می کنند تا مجبور باشند به جای وعده های جدیدی مانند تابستان داغ و بهمن 97 به فکر مشکلات خود باشند.  

آن چه نوشته شد گوشه ای از وضعیت رقت بار فرقه تروریست رجوی بود. در گزارش شب گذشته صداوسیما وعده داده شده که در سلسله مستندهای بعدی، اسناد محرمانه دیگری از وطن فروشی ها و جنایات گروهک تروریستی منافقین منتشر خواهد شد. اسنادی که با اشراف بالای سربازان گمنام امام زمان (عجل ا... تعالی فرجه الشریف) به دست آمده است. 

فجیره؛ مظهر خوش خدمتی منافقین به آل سعود

نقطه عطف تعامل منافقین با سعودی ها، پروژه انفجار نفتکش ها در بندر فجیره امارات بود. سناریویی که با طراحی دستگاه های امنیتی اسرائیلی و پادویی منافقین بنا بود به یک 11 سپتامبر برای انزوای ایران (یا در حالت خوش بینانه حمله محدود به ایران) تبدیل شود، اما نافرجام ماند. انگیزه سازمان برای این کار، نشان دادن قدرت خود و احیای مجدد روحیه از دست رفته بود. پروژه واگذار شده استخبارات سعودی به منافقین عبارت بود از: تحریف واقعیات حادثه خودزنی نفتکش‌های بندرفجیره و انتساب آن به جمهوری اسلامی. در مقابل سعودی ها متقبل می شوند که «تمام هزینه‌های ناشی از به هم خوردن مراسم سالانه در فرانسه و آمریکا را بپردازند.» در فاز اجرایی گردان‌های تروریسم مجازی و روانی منافقین در آلبانی به استعداد ده‌ها هزار اکانت، گروه و کانال جعلی فارسی و عربی در شبکه‌های اجتماعی وارد عمل و منشأ روزانه هزاران پیام فیک می شوند. اما واکنش کاربران فضای مجازی نیز جالب توجه بود. آن ها با هشتگ #یازده_سپتامبر_عربی دست به افشاگری علیه این سناریوی عبری-عربی زدند. این هوشیاری علل  مختلفی داشت که به برخی از آن ها ذیلاً اشاره می شود؛

* افشای فایل صوتی مکالمه تلفنی شهرام فاخته عضو رسمی و مسئول یگان سایبری گروهک تروریستی منافقین با حسین داعی الاسلام عضو دیگر این گروهک در آمریکا [این ضربه به حدی کاری بود که منافقین نتوانستند کوچک ترین تکذیبیه ای صادر کنند.]

* توئیت یک کاربر عرب زبان به نام «@without__shadow» که به نظر می رسد یکی از مأموران رده بالای اماراتی است و به اسنودن عربی معروف است: او در توئیت خود صراحتاً از نقش سیستم های امنیتی سعودی در هدف قرار دادن کشتی های بندر فجیره خبر داد.

* روشنگری برخی چهره ها مانند ظریف و تریتا پارسی درباره سوء استفاده غربی-عربی-عبری از سناریوی فجیره

* بازخوانی خبر یک روزنامه کویتی که اردیبهشت ماه خبر داده بود تعدادی از منافقین در تلاش برای خرید قایق های تندرو و خرابکاری در خلیج فارس بوده اند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
10 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.