فالح الفیاض رئیس هیأت الحشد الشعبی گفت: دولت آقای عادل عبدالمهدی در مسیر احترام به ارزش‌ها و اصول این مردم قدم بر می‌دارد و رفتاری که نشان دهنده نقض این اصول و ارزش‌ها باشد دیده نشده است.

به گزارش جماران؛ رئیس هیأت الحشد الشعبی در پنجمین سالگرد صدور فتوای جهاد کفایی از سوی آیت‌‌الله سیستانی ، گفت که الحشد الشعبی از هر دولتی که در راستای ارزش‌های ملت عراق باشد، تبعیت و فرمانبرداری می‌کند.

«فالح الفیاض» رئیس هیأت الحشد الشعبی امروز (جمعه) در مراسمی به مناسبت پنجمین سالگرد صدور فتوای جهاد کفایی از سوی آیت‌الله سیستانی برای مبارزه با داعش، از دولت «عادل عبدالمهدی» حمایت کرد.

به نوشته السومریه نیوز، فالح الفیاض گفت: دولت آقای عادل عبدالمهدی در مسیر احترام به ارزش‌ها و اصول این مردم قدم بر می‌دارد و رفتاری که نشان دهنده نقض این اصول و ارزش‌ها باشد دیده نشده است.

رئیس هیأت الحشد الشعبی در ادامه تأکید کرد که این نیرو از هر دولتی که پاسدار اصول و ارزش‌های مردم باشد حمایت می‌کند و اکنون نیز مطیع و فرمانبردار دولت است.

حمایت قاطع الحشد الشعبی از دولت عادل عبدالمهدی در حالی است که در ماههای گذشته اخبار ضد و نقیضی از تحرکاتی علیه وی از سوی برخی سیاسیون عراقی منتشر شده است. عبدالمهدی که تا کنون پس از گذشت نه ماه از تشکیل دولتش هنوز موفق به تکمیل کابینه نشده در شرایط سیاسی متزلزلی قرار دارد.

 فروردین ماه گذشته یک روزنامه لبنانی از تحرکات جدید در بغداد برای تضعیف دولت عبدالمهدی خبر داد که یکی از عناصر اصلی آن العبادی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.