حزب الله لبنان در واکنش به اقدام آمریکا و مسدود کردن حساب هلال احمر ایران اعلام کرد: درحالی که ایرانی‌ها تصویری از تعامل انسانی و اخلاقی در مقابله با حادثه عظیم نشان می‌دهند، تصویر وحشیانه دولت آمریکا با ممانعت از رسیدن حواله‌های بانکی و کمک‌های بشردوستانه به ایران نمایان می‌شود.

به گزارش جماران، حزب الله لبنان در واکنش به مسدود شدن حساب هلال احمر ایران از سوی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: روزهای سختی گذشت و ملت شریف ایران همچنان با صبر، ثبات و عزم و همبستگی کم نظیر و همکاری کامل با ادارات دولتی و نیروهای مسلح با سیل مقابله می‌کند.

در این بیانیه آمده است: درحالی که ایرانی‌ها تصویری از تعامل انسانی و اخلاقی در مقابله با حادثه عظیم نشان می‌دهند، تصویر وحشیانه دولت آمریکا با ممانعت از رسیدن حواله‌های بانکی و کمک‌های بشردوستانه به ایران نمایان می‌شود. بدتر از آن این است که دولت متوحش آمریکا برای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریسم و تحریم‌ها برنامه ریزی می‌کند، این درحالی است که سپاه پاسداران در کنار دگیر نیروهای مسلح با سیل مقابله می‌کند و به سیل زدگان کمک می‌کند.

در ادامه بیانیه حزب الله لبنان با اشاره به جان باختن ۷۰ تن از شهروندان ایرانی و مصدوم شدن تعدادی دیگر آمده است: به هرحال این یکی از "میدان‌های جهاد، صبر و ثبات اهل حق" است.

در پایان این بیانیه، حزب الله لبنان جان باختن تعدادی از شهروندان ایرانی را به مقام معظم رهبری، تمام مسئولین ایرانی، ملت ایران و خصوصاً خانواده‌های جان باختگان تسلیت گفت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.