پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

عضو فراکسیون امید تصریح کرد: امروز صبح هم جلسه‌ای با حضور آقای لاریجانی رئیس مجلس و محمود حجتی وزیر کشاورزی به همراه تعدادی از امضاکنندگان استیضاح برگزار شد.

به گزارش جماران؛ یک عضو فراکسیون امید با اشاره به جلسه فراکسیون امید جهت بررسی استیضاح وزیر کشاورزی گفت: امروز صبح هم جلسه‌ای با حضور آقای لاریجانی رئیس مجلس و محمود حجتی وزیر کشاورزی به همراه تعدادی از امضا کنندگان داشتند که مسائل مقداری تعدیل شد هرچند که جمع قابل توجهی از امضا کنندگان استیضاح در دسترس نبودند و آن جمعی که حضور داشتند امضای خود را پس گرفتند.

علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی درباره جلسات فراکسیون امید برای بررسی استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی گفت: هفته گذشته فراکسیون امید جلسه‌ای تشکیل داد و موضوع استیضاح وزیر را بررسی کرد اما با توجه به اقداماتی که انجام شده به نظر می‌آید که این استیضاح منتفی است.

این عضو فراکسیون امید تصریح کرد: امروز صبح هم جلسه‌ای با حضور آقای لاریجانی رئیس مجلس و محمود حجتی وزیر کشاورزی به همراه تعدادی از امضاکنندگان استیضاح برگزار شد که مسائل مقداری تعدیل شد هرچند که جمع قابل توجهی از امضاکنندگان استیضاح در دسترس نبودند اما آن جمعی که حضور داشتند امضای خود را پس گرفتند، امیدواریم که موضوع منتفی شده باشد و در این شرایط شاید ورود به این قضایا هرچند که حق نمایندگان است اما زیاد ضرورت نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد که فردا استیضاح وزیر برگزار نشود و همه امضاکنندگان امضای خود را پس بگیرند؟، گفت: به احتمال قوی همینطور خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.