مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: رژیم صهیویستی وعده امنیت و رفاه به شهرک‌نشینان داده بود اما آنها اکنون نمی‌توانند امنیت ساکنان فلسطین اشغالی را تامین کنند. صدها موشک جهاد اسلامی یک تهدید بزرگ برای رژیم صهیونیستی است.

به گزارش جماران؛ مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه فلسطینیان توانسته‌اند موازنه قدرت را به نفع خود تغییر دهند، گفت: استعفای لیبرمن از کابینه رژیم صهیونیستی نشانه پیروزی‌های اخیر فلسطینیان است.

سرلشگر یحیی صفوی در حاشیه مراسم سالگرد شهادت شهید تهرانی‌مقدم درباره درگیری‌های اخیر میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان اظهار کرد: سخن گفتن درباره پیروزی‌های اخیر فلسطینیان زودهنگام است و باید با تامل و صبوری بیشتر درباره آن قضاوت کرد اما آنچه مسلم است این است که موازنه قدرت به نفع فلسطینیان تغییر یافته و فلسطینیان در این زمینه برتری به دست آورده‌اند.

وی در این باره افزود: رژیم صهیویستی وعده امنیت و رفاه به شهرک‌نشینان داده بود اما آنها اکنون نمی‌توانند امنیت ساکنان فلسطین اشغالی را تامین کنند. صدها موشک جهاد اسلامی یک تهدید بزرگ برای رژیم صهیونیستی است. استعفای لیبرمن هم که معتقد بود هیچ عربی نباید در زمین‌های اشغالی حضور داشته باشد، نشانه‌ای از شکست رژیم صهیونیستی است.

سرلشگر صفوی تاکید کرد: جبهه مقاومت اسلامی از لبنان، سوریه، عراق و یمن گرفته تا فلسطین اشغالی گسترش یافته است. اکنون فلسطین یک قدرت بازدارندگی داشته و توازن قدرت را به دست آورده است. امیدوارم تا ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی از منطقه محو شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.