امیر موسوی با بیان اینکه اقدامات تروریستی دشمنان و ضد انقلاب در کشور ما اتفاق جدیدی نیست، اظهار کرد: تروریست‌ها از روز دوم پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات خبیثانه خود را در کشور آغاز کردند و البته همیشه ما بودیم که بر آنها پیروز شده و روسفید و عزتمند از این معرکه خارج شدیم.

به گزارش جماران؛ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی گفت: ما برای دفاع از آرمان‌های کشور و حفظ امنیت مردم و سرکوب دشمنان احتیاج به اجازه هیچکس نداریم. ما بر اساس فرمان فرمانده معظم کل قوا عمل می‌کنیم و لاغیر.

امیر عبدالرحیم موسوی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای ارتشی حمله تروریستی اهواز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروهای مسلح یک مجموعه هستند که متناسب با تهدیدات آمادگی‌های لازم را کسب می‌کند، گفت: همه بخش‌هایی که وظیفه دارند از حریم امنیت کشور دفاع کنند، به تناسب تقسیم‌بندی‌های ستاد کل نیروهای مسلح به اجرای ماموریت خود می‌پردازند. حال ممکن است بنا به تدبیر ستادکل نیروهای مسلح، یک ماموریت به دو، سه بخش نیروهای مسلح سپرده شود یا اینکه ممکن است یک بخش، دو - سه ماموریت را انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال این هستند که بر پیکره نظامی و امنیتی کشور خدشه وارد کنند، افزود:  در جنگ ممکن است یک دست زخمی شود که باید آن دست را ترمیم کرد،  ممکن است یک نفر شهید شود که باید برای آن شهید جایگزین پیدا کرد. در حمله تروریستی اهواز، ۲۵ نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند و بیش از ۶۰ نفر نیز مجروح شدند و این مثل تیری بود که به قلب ما خورده باشد.

موسوی تاکید کرد: ما این مجروحیت را هنوز داریم، اما آنهایی که این زخم را به ما وارد کردند، ده برابر آن را چشیدند و باز هم خواهند چشید.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه اقدامات تروریستی دشمنان و ضد انقلاب در کشور ما اتفاق جدیدی نیست، اظهار کرد: تروریست‌ها از روز دوم پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات خبیثانه خود را در کشور آغاز کردند و البته همیشه ما بودیم که بر آنها پیروز شده و روسفید و عزتمند از این معرکه خارج شدیم.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور در این زمینه که پایگاه‌های تروریست‌ها در سه مایلی آمریکایی‌ها در سوریه قرار دارد، گفت: حقیقتاً تروریست‌ها و آمریکا یکی هستند و در یک جبهه قرار دارند.

فرمانده کل ارتش در پایان در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات وزیر دفاع آمریکا مبنی بر اینکه که ایران بایدبرای حمله موشکی به تروریست ها با  هماهنگی آنان عمل می‌کرد، تصریح کرد: ما برای دفاع از آرمان‌های کشور و حفظ امنیت مردم و سرکوب دشمنان احتیاج به اجازه هیچکس نداریم. ما بر اساس فرمان فرمانده معظم کل قوا عمل می‌کنیم و لاغیر.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.