دادستان شهرستان بندرماهشهر با تایید خبر بازداشت شهردار چمران اظهار داشت: طبق بررسی های انجام شده در 2 روز گذشته شهردار چمران در رابطه با تخلفی دستگیر و بازداشت شده است.

به گزارش جماران؛ دادستان شهرستان بندرماهشهر با اعلام خبر بازداشت شهردار چمران گفت: به زودی دلیل بازداشت شهردار چمران و جزئیات کامل این موضوع اطلاع رسانی می شود.

مهدی محمدی چهارشنبه با تایید خبر بازداشت شهردار چمران اظهار داشت: طبق بررسی های انجام شده در 2 روز گذشته شهردار چمران در رابطه با تخلفی دستگیر و بازداشت شده است.

وی مطالب بیان شده در فضای مجازی مبنی بر متهم شدن شهردار چمران و برخی از اعضای شورای اسلامی این شهر به اختلاس چندین میلیاردی را تکذیب کرد.

دادستان شهرستان بندرماهشهر خاطرنشان کرد: مطالب ذکر شده در گروه های فضای مجازی همه ظن شخصی بوده که به هیچ وجه صحت ندارد، به زودی جزئیات کامل این موضوع و دلیل بازداشت شهردار چمران در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

خبر بازداشت شهردار چمران و برخی از اعضای شورای اسلامی این شهر به اتهام اختلاس 2 هزار میلیارد ریالی اخیرا در فضای مجازی منتشر شده ضمن اینکه روش اختلاس آنها از طریق طرح های عمران شهری عنوان شده است.

شهر چمران از توابع شهرستان بندرماهشهر و از مناطق محروم این شهرستان می باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.