انوشیروان محسنی بندپی گفت: بعد از بررسی میزان برخورداری و بهره‌مندی این پنج دهک در برابر افزایش قیمت‌ها و مشخص شدن نتایج بررسی‌ها، تمام تلاش ما این است که حمایت‌های برنامه‌ریزی شده که در قبال حمایت‌های غذایی و حمایت‌های اجتماعی می‌شود را انجام دهیم.

به گزارش جماران؛ سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد که حمایت‌های غذایی و اجتماعی دولت درخصوص گروه‌های آسیب‌پذیر و اقشار ویژه از نیمه دوم سال جاری اجرایی می‌شود.

انوشیروان محسنی بندپی درخصوص برنامه دولت برای افزایش دستمزد کارگران و کارگروه‌های آسیب‌پذیر در برابر افزایش قیمت‌ها گفت: برنامه دولت در این باره شامل دو بخش است؛ یکی، حمایت از معیشت عام جامعه و دیگری حمایت از گروه‌ها و اقشار ویژه که شامل پنچ دهک پایین جامعه می‌شود. 

وی ادامه داد: بعد از بررسی میزان برخورداری و بهره‌مندی این پنج دهک در برابر افزایش قیمت‌ها و مشخص شدن نتایج بررسی‌ها، تمام تلاش ما این است که حمایت‌های برنامه‌ریزی شده که در قبال حمایت‌های غذایی و حمایت‌های اجتماعی می‌شود را انجام دهیم تا فشارهای ناشی از نوسانات بازار و افزایش قیمت‌ها را پوشش دهیم. 

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این سوال که این حمایت‌ها از چه زمانی اجرایی می‌شود؟ اظهار داشت: بررسی‌ها تا نیمه اول مهر مشخص خواهد شد زیرا سازمان برنامه و بودجه به دنبال اجرایی آن در شش ماه دوم سال جاری است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.