قالیباف با اشاره به اینکه موضع من نسبت به دولت مشخص است، خاطر نشان کرد: مسئولان نظام فارغ از هر گونه گرایش و سلیقه سیاسی باید به این نکته توجه کنند که امروز مصلحت مردم و کشور از همه چیز بالاتر است.

به گزارش جماران؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شرایط خاص کشور گفت: همه باید برای رفع مشکلات اقتصادی کشور دست به دست هم بدهند.

محمد باقر قالیباف عصر پنجشنبه در اجلاسیه 210 شهید محمد شهر شهرستان کرج افزود: دشمنان ملت ایران از مشروطه تا کنون مسیر دشمنی را ادامه داده و می خواهند کشورمان را چپاول و عزت ما را لگد مال کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که اسلام به ما اجازه نمی دهد که عزتمان زیر سئوال برود ونباید به دشمن امیدوار بود.

قالیباف با اشاره به اینکه موضع من نسبت به دولت مشخص است، خاطر نشان کرد: مسئولان نظام فارغ از هر گونه گرایش و سلیقه سیاسی باید به این نکته توجه کنند که امروز مصلحت مردم و کشور از همه چیز بالاتر است.

وی ادامه داد: در این شرایط همه باید دست به دست هم بدهند و شرایط اقتصادی کشور را سامان بدهند، آنان که در مدیریت کشور هستند باید به این باور هستند که اقتصاد کشور راهکاری اقتصادی دارد و نه سیاسی.

قالیباف گفت : با اصلاح برخی مسائل ، مشکلات کشور در کوتاه مدت مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم مطمئن باشند که این مشکلات قابل حل و فصل است، دولت باید پای کار بیاید و همه دست به دست هم داده تا از این شرایط سخت عبور کنیم که البته در این مسیر باید بر سنت های الهی در حوزه اقتصادی وفادار باشیم.

قالیباف اظهار کرد: دشمنان نظام و اسلام به دنبال این هستند که امید را از جامعه بگیرند اما این خواسته خود را به گور خواهند برد.

وی تاکید کرد که مسئولان نیز باید دل داده و با افتخار بیشتر از همیشه بیشتر پای کار آمده و در خدمت این مردم باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: وی اضافه کرد: مهم ترین نکته ای که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همه گردانندگان نظام، مردم و رزمندگان به آن پایبند بودند این بود که به سنت های الهی پایدار و با همه وجودشان می دانستند که قدرت اصلی خداست.

وی ادامه داد: امروز تهاجم دشمنان در 2 عرصه اقتصادی و رسانه ای است و جبهه رسانه ای دشمن با تزویر و دروغ به دنبال ناامید کردن ملت ایران است و هر روز شایعات جدیدی می سازند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حتما نباید مسئولیت داشته باشیم تا اقدامی برای کشور و مردم انجام داده شود، همه باید فعال بوده و بی تفاوت نباشیم، باید تلاش و کار کنیم تا از شرایط سخت اقتصادی عبور کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.