به گزارش ایرنا، امیر امینی در بازدید از پروژه راهسازی بدره - سیروان از اقدامات صورت گرفته برای افتتاح این طرح تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: علت طولانی شدن 13 ساله این پروژه 13 کیلومتری نداشتن بودجه ملی بود که امسال برای اولین بار بالغ بر40 میلیارد ریال اعتبار از ردیف های ملی به آن اختصاص داده شده است.
وی اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه را 140 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تلاش می شود این اعتبار با اولویت از منابع مختلف بودجه ملی تامین شود.
فرماندار بدره نیز در این بازدید به نقش راه در توسعه هر منطقه اشاره کرد و گفت: زمان بر شدن اجرا پروژه ها توجیه اقتصادی آنها را زیر سوال می برد و لازم است مسئولان وزارت راه با در نظر داشتن نقش این جاده در توسعه و ارتباط 2 شهرستان بدره و سیروان، بودجه لازم را برای این پروژه در اولویت قرار دهند.
مجید عسگری تاکید کرد: در صورت افتتاح این جاده فاصله 2 شهرستان بدره سیروان بیش از 100 کیلومتر کاهش یافته و علاوه بر صرفه جویی سوخت نقش مهمی در تسهیل ارتباط شمال به جنوب استان خواهد داشت.
گفتنی است پروژه راهسازی بدره به سیروان به یکی از آرزوهای مردم این شهرستان ها تبدیل شده و با وجود آنکه بیش از 17 سال از آغاز عملیات اجرایی این پروژه می گذرد ولی تاکنون زمینه بهره برداری از آن فراهم نشده است.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.