شاپور هادیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پارسال 85 میلیارد ریال برای عمران و آبادانی شهر آبدانان و بهسازی زیرساخت های این شهر هزینه شد.
وی افزود: این مبلغ از محل منابع داخلی و کمک های دولت تامین و در زمینه های اجرای 2 هزار مترمربع انواع جدول گذاری، احداث و تجهیز المان های شهری، ایجاد کمربند سبز در ورودی غربی آبدانان، نوسازی ناوگان شهری، اصلاح معابر و اماکن شهری هزینه شده است.
شهردار آبدانان از توقف روند ساخت وسازهای غیرقانونی در این شهر خبر داد و افزود: طی یکسال گذشته از طریق کمیسیون ماده 100 با 70 نفر از متخلفان ساخت وسازهای خارج از مقررات برخورد شده و 80 نفر دیگر نیز شناسایی شده و در نوبت رسیدگی قرار دارند.
هادیزاده یادآور شد: سال گذشته 68 هزار متر مربع از معابر این شهر آسفالت شده و تا پایان سالجاری نیز به همین مقدار از معابر و خیابان های مرکز شهرستان آسفالت می شود.
وی تامین اعتبار پرداخت حقوق ماهیانه کارگران و کارکنان را مهمترین مشکل شهر آبدانان عنوان و تاکید کرد: جانمایی و احداث سایت پسماند با مشارکت بخش خصوصی، راه اندازی جاده سلامت، حمل و دفن بهداشتی زباله های شهری، پیگیری اجرای طرح تفصیلی شهر، تامین و پرداخت بموقع حقوق کارکنان، رفع نقص و ترمیم معابر عمومی، زیرسازی و اصلاح کوچه ها و خیابان های شهر و پرداخت مطالبات پیمانکاران از مهم ترنی اولویت های کاری این مجموعه در سال 97 است.
شهردار آبدانان اضافه کرد: مراحل قانونی و عقد تفاهم نامه اجرای هشت طرح عمران شهری با اعتبار 28 میلیارد ریال انجام شده و بزودی از طریق مناقصه به پیمانکاران واگذار می شوند.
شهرداری آبدانان با درجه 6 و 50 سال سوابق اجرایی مشغول خدمات رسانی به 28 هزار نفر جمعیت شهری است.
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.