به گزارش عصر شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امیر همتی اظهار داشت: در اجرای تشدید مبارزه با کالای قاچاق و کشف انبار های احتکار در سطح استان ، اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان به همراهی گشت تعزیرات حکومتی موفق به کشف 3 انبار احتکار شده در ایلام شدند.
وی افزود: در بازدید و بررسی انبار احتکار مواد غذایی تعداد 32 لاشه گوشت گرم به مقدار 549 کیلوگرم و با ارزش تقریبی 180 میلیون ریال کشف و در اختیار شبکه توزیع قرار گرفت.
سرهنگ همتی تصریح کرد: 2 انبار دیگر به دلیل احتکار مصالح ساختمانی حسب دستور مقام قضایی تا تعیین تکلیف و برآورد ارزش ریالی پلمب شد.
وی تاکید کرد: پلیس امنیت عمومی با محوریت اداره اماکن بطور مستمر با اجرای طرح ها و گشت های مشترک با دیگر سازمان ها نظارت بیشتری بر صنوف خواهد داشت و با صنوفی که اقدام به عرضه اجناس قاچاق و احتکار مایحتاج مردم می نمایند برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.
وی یادآور شد: از آنجائیکه رعایت ضوابط عمومی و اختصاصی صنوف بر همه اصناف واجب بوده و تذکرات لازم به اصناف داده شده است از همشریان تقاضا داریم در صورت اطلاع از هرگونه تخلف صنفی مراتب به شماره 0842182212 اعلام کنند.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.