علی اکبر شفیع زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مجموع پروژه های قابل افتتاح و همچنین کلنگ زنی این شهرستان در ایام هفته دولت را 33 طرح عنوان کرد و افزود: 210 میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها هزینه شده یا می شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح ها در حوزه های عمرانی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی و ...هستند، یادآور شد: گازرسانی به روستاها و طرح استیل کرد، ساخت منزل مددجویان، احداث فضاهای آموشی، روکش آسفالت شهری و روستایی از جمله این برنامه ها هستند.
فرماندار دره شهر تاکید کرد: راه اندازی واحد رادیولوژی بخش ماژین، طرح آبیاری تحت فشار در مزارع کشاورزی، خانه بوم گردی، زمین چمن مصنوعی در پنج روستای شهرستان، توزیع شبکه آب ماژین، مرکز جامع سلامت شهری، خط انتقال نفت کرکوک، پل وحدت آباد و ... از دیگر طرح های قابل افتتاح شهرستان در هفته دولت هستند است.
شفیع زاده اضافه کرد: پروژه های هفته دولت در شهرستان دره شهر زمینه اشتغال 144 نفر را فراهم می کند.
وی تکمیل سد سیکان و تونل کبیرکوه را از مهم ترین پروژه های در دست اجرای این شهرستان ذکر کرد و اظهار داشت: امسال 500 میلیارد ریال برای اجرای سد سیکان و 450 میلیارد ریال نیز برای ادامه روند اجرایی تونل کبیرکوه اختصاص یافته است.
فرماندار دره شهر با اشاره به سرمایه گذاری دولت در شهرستان، گفت: تنها در بخش کشاورزی بیش از 630 میلیارد ریال برای تقویت زیرساخت های این حوزه بویژه در بخش آبیاری تحت فشار اختصاص یافته است.
شهرستان 50 هزار نفری دره شهر در 120 کیلومتری ایلام قرار دارد.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.