به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر یکشنبه در دیدار با مسئولان نظام مهندسی معدن کشور اظهار داشت: مسئولان استان ایلام از هرگونه سرمایه گذاری با تمامی امکانات استقبال می کنند.
وی افزود: ظرفیت های بیشماری در استان ایلام و در بخش معدن وجود دارد و این ظرفیت ها آماده سرمایه گذاری است.
استاندار ایلام تاکید کرد: مسئولان استان با حمایت مادی و معنوی خود از تمامی سرمایه گذاران حمایت و استقبال می کنند، بطور قطع تمامی موانع سرمایه گذاری در استان با همکاری دستگاه های اجرایی برداشته می شود.
سلیمانی دشتکی یادآور شد: استان ایلام دارای ظرفیت های زیادی در بخش نفت، گاز، پتروشیمی، اربعین و گردشگری است ولی متاسفانه نیافتگی استان زیاد است که نیاز به سرمایه گذاری برای توسعه دارد.
وی اضافه کرد: آمادگی داریم مشکلات واحدهای معدنی استان ایلام را در جلسات تخصصی حل کنیم و علاوه بر این از تسهیلات ارزان قیمت در جهت شکوفایی بخش معدن استان به کار گرفته می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام نیز در این دیدار گفت: 87 معدن در استان ایلام وجود دارد که 67 واحد از این میزان فعال هستند.
یارالله نصیری تاکید کرد: ظرفیت تولید سالانه معدن استان ایلام 1.9 میلیون تن است که بیش از 12 نوع ماده معدنی در معادن استان استخراج می شود.
وی اضافه کرد: بیش از 625 نفر در بخش معدن و یک هزار و 200 نفر در بخش صنایع معدنی استان ایلام مشغول به کار هستند.
وی افزود: نظام مهندسی معدن استان دارای 256 نفر عضو است که 56 نفر از این تعداد دارای پروانه اشتغال هستند.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.