به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام افزود: رئیس جمهور در واقع در این مواضع اخیر خود سخنگوی عموم مردم بود و با این رویکرد به طور قطع در نهایت در نبرد اقتصادی و سیاسی با آمریکا پیروزی نهایی برای ملت ایران است.
وی یادآور شد: علت اصلی تهدید دشمن، شکست‌های بزرگ در سوریه، یمن، عراق، افغانستان و لبنان است اما با وحدت ملی و همبستگی و یکپارچگی آحاد ملت می‌توان هر توطئه‌ای را خنثی کرد و پیروز اصلی این نبرد رهبری و ملت بزرگ ایران است.
خطیب جمعه ایلام گفت: تحولات بازار ارز و سکه و به تاراج رفتن میلیاردها دلار و سکه از ذخایر کشور توسط سوداگران، کودتای اقتصادی و براندازی درون نظام بود.
حجت الاسلام لطفی افزود: تحریم‌ها و تجدید آنها بهانه ‌ای شد که غارتگران ضربه جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور وارد کنند و میلیاردها تومان به جیب بزنند.
وی با بیان اینکه در این میان قشر فقیر و متوسط جامعه قربانیان اصلی هستند، تاکید کرد: اولین گام در برخورد با اخلالگران اقتصادی و سالم سازی نظام اقتصادی کشور اطلاع رسانی و شفافیت مالی است که می‌تواند جلوی بسیاری از تخلفات را بگیرد.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: در نظامی که ولی فقیه در راس آن است کمترین فساد و اختلاس پذیرفتنی نیست و اگر اتفاق افتاد بزرگترین خیانت و گناه نابخشودنی است.
حجت الاسلام لطفی یادآور شد: اولویت در جنگ اقتصادی مقابله مدبرانه با ترفندهای اقتصادی دشمن است، امروز کشور با تهاجم گسترده اقتصادی مواجه است و باید بپذیریم که آماج جنگ عظیم اقتصادی دشمن قرار گرفته‌ ایم و چاره‌ای جز اولویت بندی راهکارهای دفاعی نداریم.
خطیب جمعه ایلام گفت: ناکام گذاشتن جنگ اقتصادی نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد، مدیران نجومی و سرمایه داران هرگز نمی‌تواند برای نجات اقتصاد بیمار نسخه بپیچند.
حجت الاسلام لطفی تاکید کرد: تیم اقتصادی دولت برای حل بحران اقتصادی باید متشکل از مدیران پاک توانمند و دارای روحیه انقلابی و تفکر جهادی باشد.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: شکست گروهک منافقین در پنجم مرداد تحت عنوان فروغ جاویدان درس عبرتی برای دشمنان بود که هرگز به ملت ایران حمله نکنند.
حجت الاسلام لطفی افزود: منافقین با شعار امروز مهران فردا تهران با پشتیبانی رژیم بعث عراق و آمریکا و اسرائیل به شهرهای مرزی مهران و قصر شیرین و سرپل ذهاب توسط صدها تانک و نیروی هوایی ارتش عراق حمله کردند اما مانند همیشه ناکام ماندند.
6032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.