شکراله شیرخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این جشنواره هر ساله با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و فراهم ‌کردن زمینه‌های‌ گسترش و ارتقا روحیه تعاون و همکاری‌ در گرایش های مختلف برگزار می‌شود.
وی با بیان این که ثبت نام در جشنواره از 24 خرداد آغاز و تا 20 تیرماه ادامه داشت، افزود: بیشترین تعداد ثبت نام ها درگرایش های کشاورزی بوده که انتخاب تعاونی های برتر در گرایش های مختلف با حساسیت خاص دنبال می شود.
شیرخانی ‌معرفی تعاونی های توانمند و الگو برای توسعه و ترویج فرهنگ تعاون، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاون و تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.
وی ادامه داد: تعاونی ها، اتحادیه ها و اتاق های تعاون در گرایش‌هایی با عناوین کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تامین نیاز تولید کنندگان، تامین نیاز مصرف کنندگان، تامین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار، دهیاری، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، دانش بنیان، خدماتی، فراگیر ملی، اتحادیه ها، اتاق تعاون و روستایی در این جشنواره شرکت کردند.
شیرخانی افزود: سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر شهریور ماه سال جاری همزمان با هفته تعاون در راستای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و معرفی نظام یافته و نهادینه کسب و کارهای تعاونی موفق برگزار می گردد.
به گفته وی به منظور داوری تعاونی های ثبت نامی، کارگروه علمی و هیات داوری جشنواره استانی نیز به ریاست مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده و هماهنگی های مقدماتی برای چگونگی ارزیابی پرونده ها و نحوه داوری آنها بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی این جشنواره صورت پذیرفته است.
استان ایلام دارای سه هزار و 285 تعاونی است که از این میزان یک هزار و 905 تعاونی فعال است.
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.