شادمهر کاظم زاده روز پنج شنبه در حاشیه بازدید از پتروشیمی دهلران به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به پای کار بودن صندوق بازنشستگی نفت و سرمایه گذار ظرف یک ماه آینده شاهد تسریع در روند عملیات اجرایی این پروژه خواهم بود.
وی این پروژه را از واحدهای مورد نیاز شهرستان دهلران برشمرد و افزود: علی رغم مطالعه اولیه و شروع اولیه این پروژه آن طوری که بایستی در حال اجرا نبود و سال گذشته با توجه به رایزنی ها و پیگیری ها روند عملیات اجرایی آن بطور مجدد شروع شد.
نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انجام عملیات خاکی،تسطح،محوطه سازی و فنس کشی آن گفت:با نتیجه به رایزنی های اخیر با سرمایه گذار این پروژه باید به موازات ان جی ال کار کند چون این دو پروژه باید هماهنگ کار کنند.
کاظم زاده از شتاب گرفتن روند عملیات اجرایی این پروژه ظرف یک ماه آینده خبرداد و ابراز امیدواری کرد: ظرف سه ماه آینده 500نفر از جوانان بومی منطقه و حوزه انتخابیه در این پروژه مشغول بکار شوند و پتروشیمی نیز همزمان با ان جی ال 3100 به بهره برداری برسد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به رها شدن این پروژه گفت:الان سرمایه گذار پای کار است و با شروع فاز دوم پروژه نقش خوبی در اشتغال و رونق منطقه خواهد داشت.
فرماندار دهلران نیز این شهرستان را یکی از شهرستان های نفت خیز استان و کشور یا تولید واستخراج 98 درصد نفت و گاز غرب کشور عنوان کرد و گفت:پروژه های بزرگی در حوزه نفت و گاز منطقه از جمله ان جی ال و پتروشیمی درحال اجراست که نقش مهمی در اشتغال خواهند داشت.
سید حسینعلی موسوی با اشاره به شروع بکار پتروشیمی دهلران در سال 88 و تعطیلی این پروژه بدلیل فنی و اعتباری گفت:عملیات اجرایی پروژه در سال گذشته شروع شد .
وی از اجرای این پروژه در زمینی به گستره 200هکتار خبرداد و گفت:37هزار میلیارد ریال برای این پروژه پیش بینی شده است و در زمان بهره برداری که برابر جدول زمانی سال 99 می باشد زمینه جذب 700 نفر از طریق آزمون فراهم می کند.
فرماندار دهلران تاکید کرد:نیاز است تا زمان بهره برداری پروژه در حوزه تاسیسات وفنی از نیروهای بومی منطقه استفاده شود و در شرایط مساوی اولویت بکارگیری با نیروی های بومی است.
7175/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.