به گزارش ایرنا، سردار نورعلی یاری روز پنجشنبه در نشست خبری افزود: مبارزه با قاچاق، یکی از مهم ترین الزامات تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در سالی است که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری شده است.
وی از کشف 40 میلیارد ریالی کالای قاچاق در سال جاری خبر داد و گفت: این کالاها در اجرای مصوبه قرارگاه استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان کشف شده است.
فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به کشفیات مواد مخدر در سطح استان یادآور شد: در سه ماهه اول سالجاری 160 کیلو گرم مواد مخدر در استان کشف شده که طی مراحل قانونی جهت اجرای حکم به مراجع قضایی تحویل داده شد.
سردار یاری همچنین از کاهش سرقت منازل، موتورسیکلت، اتومبیل و تصادفات جاده ای در استان خبر داد و اضافه کرد: کسب رتبه 23 کشور در بحث نزاع دسته جمعی، افزایش هشت درصدی کشفیات پرونده های مسروقه و افزایش 74 درصدی کشف ماهواره از دیگر موفقیت های نیروی انتظامی استان ایلام در سال‌ جاری است.
وی در پاسخ به برخی شایعات فضای مجازی در خصوص حفاری غیر مجاز آثار باستانی در شهرستان سیروان گفت: هیچ گونه کشفیاتی در این خصوص صورت نگرفت و افراد خاطی نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان از تعامل خوب و سازنده رسانه ها در استان قدردانی کرد و افزود: رسانه ها با آگاه سازی و درج اخبار صحیح و به دور از شایعه سازی نقش بسیار ارزنده ای در تولید امنیت در سطح استان داشته اند.
3032
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.