به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز چهارشنبه در همایش دختران، حمایت های روانی، اجتماعی، توسعه پایدار در بهزیستی ایلام افزود: یکی از برنامه های اجرایی دولت تدبیر و امید استفاده از بانوان در پست های مدیریتی است که در این زمینه در ایلام تاکنون پنج مدیر کل زن انتخاب و فعالیت داشته و بی شک بیشتر از این ظرفیت در استان وجود دارد.
وی با بیان اینکه بانوان در بسیاری از فعالیت ها موفق تر از مردان عمل می کنند ادامه داد: بسیاری از بانوان دارای توانمندی های خاصی بوده که باید از ظرفیت آنها برای توسعه و پیشبرد کشور استفاده کرد.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: رویکرد مهم دولت تدبیر و امید استفاده از توانمندیهای بانوان در بخش مدیریتی است و این برنامه خوشبختانه در حال تحقق است.
وی با تاکید بر ضرورت تزریق نشاط اجتماعی به خانواده ها گفت: خانواده ها به این عنصر مهم نیاز داشته و با توجه به روحیه لطیف بانوان باید توسط زنان به اعضا خانواده منتقل شود.

*تقوا، خردمندی و تخصص معیار توانمندی است
مدیر کل بانوان و خانواده استانداری ایلام نیز در این آیین با تاکید بر اینکه نباید تفکیک جنسیتی در جامعه وجود داشته باشد گفت: امروز معیار تعیین کننده توانمندی بین زنان و مردان تقوا، خردمندی، مهارت و تخصص است.
مریم شادی وند افزود: زنان باید به خود ایمان داشته چراکه دارای توانمندی های آنان در برخی حوزه ها خاص و برجسته است.
وی با تاکید بر اینکه نگاه به زنان جامعه باید اصلاح شود گفت: زنان جامعه به عنوان یک مادر باید فرزندانی توانمند، با مهارت و تخصص در جامعه تربیت کنند.
مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری ایلام همچنین تاکید کرد که نباید اعمال جنسیتی در جامعه وجود داشته باشد.
7171
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.