به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه به مناسبت هفته بهزیستی در دیدار مدیر کل و کارکنان بهزیستی ایلام گفت: در دیداری که به تاز گی با رئیس سازمان بهزیستی داشته تحت پوشش قرار گرفتن این مددجویان مورد موافقت قرار گرفت.
وی توضیح داد: استفاده از اعتبار استانی و سازمان بهزیستی به عنوان منبع و محل تامین مالی ارائه خدمات به این سه هزار مددجو تعریف و تعیین شده است.
وی خدمت بهزیستی به جامعه هدف اعم از مددجویان اجتماعی و اقتصادی ، معلولان و پیشگیری از آسیب ها را قابل تقدیر و در ردیف ارزشمند ترین فعالیت ها عنوان کرد.
استاندار ایلام به موضوع مناسب سازی معابر عمومی و دولتی اشاره کرد و گفت:در این زمینه الزام قانونی وجود داشته و مدیرانی که بر خلاف این موضوع عمل کنند تذکر کتبی دریافت می کنند.
وی اظهار کرد: حضور بدون مانع در جامعه حق هر شهروندی است و در این زمینه باید فضاهای عمومی برای تردد با سهولت تردد توانخواهان و جانبازان فراهم شود.
وی در بخش دیگری از اظهاراتش به وضعیت رفاهی کارکنان استان اشاره کرد و گفت: میزان ضریب سایر پرداختی به کارکنان استان ایلام نسبت به متوسط کشور 10درصد پایین تر بوده که پارسال با رایزنی های انجام گرفته بین پنج تا 66درصد آن جبران شده است.
مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت و یاری استاندار ایلام از این مجموعه گفت: این حمایت ها انگیزه ای مضاعف برای کارکنان بهزیستی به وجود آورده است.
زهرا همتی بیان کرد: بهزیستی امروز با ارایه 200ماموریت یکی از تخصصی ترین دستگاه های اجرایی است که به عموم مردم و جامعه هدف خدمت ارایه می کند.
وی با اشاره به آسیب های اجتماعی در جامعه، ایجاد 27مرکز مشاوره و مراجعه 11هزار نفر در سال 96، ارایه آموزش مهارت های زندگی به هشت هزار نفر در سال گذشته، سازش 35درصد مراجعان به مرکز کاهش طلاق، شناسایی کل معلولان استان و ارایه مشاوره ژنتیک به 2هزار و 200 زوج را از جمله خدمت های این سازمان برای کاهش آسیب های اجتماعی و معلولیت عنوان کرد.
21تا 29تیرماه به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.