به گزارش ایرنا،این طرح ها شامل کلنگ زنی 2زمین چمن مصنوعی در شهر میمه و روستای مملح بخش موسیان و همچنین بهره برداری از سالن چند منظوره ورزشی عین خوش بود.
نماینده حوزه جنوب استان در حاشیه مجلس شورای اسلامی در آئین کلنگ زنی و بهره برداری از این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت:39 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارت عمرانی و وزارت نفت و 7میلیارد ریال هم از اعتبارات استانی برای احداث 5 زمین چمن مصنوعی و دو سالن ورزشی در حوزه انتخابیه تامین شد.
شادمهر کاظم زاده با اشاره به احداث دو سالن ورزشی از محل این اعتبار در شهرستانهای بدره ودره شهر افزود: این 7 طرح ورزشی در راستای تکمیل زیرساخت های ورزشی و افزایش سرانه ورزشی در شهرستانهای دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره اجرایی می شوند.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان نیز گفت:احداث چمن های مصنوعی با ابعاد کوچک در بیشتر شهرها، بخش ها و حتی روستاها در دستور کار است .
بهروز حیدرزاده افزود: در سال جاری برای حوزه جنوب با پیگیری های نماینده این حوزه 7 پروژه در این خصوص پیش بینی شده است که تلاش می شود تا پایان سال جاری محقق شوند.
وی از پیش بینی احداث بیش از 15 چمن مصنوعی در استان خبرداد و گفت:برای احداث این چمن های مصنوعی بالغ بر 50 میلیارد ریال هزینه می شود و تلاش می شود حداقل 50درصد این میزان تا پایان سال اجرا یی شوند.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان از احداث دو زمین بزرگ چمن در استان با هزینه اعتباری بالغ بر 30میلیارد ریال هم خبرداد و گفت: یکی از این زمین ها در هلیلان است که 70 در صد پیشرفت فیزیکی دارد.
فرماندار دهلران نیز گفت:برای کلنگ زنی چمن مصنوعی میمه به مساحت یکهزار و 125 متر مربع اعتباری بالغ بر 4میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارت نفت و استانی هزینه می شود.
وی همچنین از هزینه ای بالغ برل 4میلیارد و 500 میلیون ریال برای زمین چمن مصنوعی روستای مملح در بخش موسیان خبرداد و گفت: برای بهره برداری از سالن چند منظوره عین خوش نیز بالغ بر 7هزار و 545میلیون ریال از محل اعتبارت ملی هزینه شد.
موسوی افزود: در مجموع برای این پروژه ها بیش از 16میلیارد و 540میلیون ریال از محل اعتبارت نفت و ملی هزینه می شود.
وی بر ضرورت تکمیل استخر دهلران تاکید کرد و گفت: توجه به امکانات و تجهیزات ورزشی در شهرستان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
همچنین در نشستی با حضور نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی،فرماندار دهلران و جمعی از مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر میمه مسایل و مشکلات این شهر بررسی شد و اعضای شورای اسلامی این شهر مسایل و مشکلات خود را در خصوص عمران شهری و استقرار ادارت در بخش با مسئولان در میان گذاشتند.
بازدید از روند عملیات اجرایی چهارخطه کردن محور دهلران به اندیمشک و بازدید از استخر شنای دهلران از دیگر برنامه های سفر نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی در سفر به دهلران بود.
/7175 /6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.