حسین عارفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جمعیت در سه ماهه نخست امسال در مجموع به 129 حادثه امدادرسانی کرد که نسبت به پارسال افزایش چشمگیری داشته است.
وی ادامه داد: در این حوادث اعم از جاده ای و غیر جاده ای در مجموع یک هزار و 394 نفر حادثه دیده اند که به 935 نفر امداد رسانی انجام و مصدومان این حوادث نیز 329 نفر بوده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ادامه داد: از این تعداد 43 حادثه جاده‌ای، 33 مورد خدمات حضوری، 21 حادثه خدمات مناسبتی، 11 مورد کوهستان، 6 مورد سیل و آبگرفتگی، 9 مورد حادثه شهری، یک مورد آتش سوزی، یک مورد رانش زمین، یک مورد زلزله و یک مورد طوفان و 2 مورد نیز حادثه ساحلی بوده که توسط نیروهای امدادی این جمعیت امداد رسانی انجام گرفت.
عارفی با ذکر اینکه در این مدت در مجموع 441 نفر نیز اسکان داده شدند، گفت: طی این مدت 480 نفر از نیروهای امدادی در قالب 161 تیم عملیاتی در این ماموریت ها حضور و همچنین 114 دستگاه آمبولانس و 18 دستگاه خودروی نجات مورد استفاده قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه با شروع تعطیلات تابستانی نیروهای هلال احمر استان ایلام در آماده باش کامل هستند اضافه کرد: تمام تلاش این جمعیت امدادرسانی به موقع به مصدومان حوادث است تا میزان تلفات به حداقل کاهش یابد.
11 پایگاه جاده ای جمعیت هلال احمر در مناطق مختلف استان ایلام دایر است.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.