آبختی سنجابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات مرحله نیمه نهایی فوتسال جام حذفی با حضور هفت تیم برگزار می شود و تیم های ️شهروند ساری، ️شهدای ایلام، ️قایقران تکاب، ️آرمان سیلک کاشان، ️مقاومت تهران، پالایش نفت آبادان و ️الغدیر اردبیل به مصاف هم می روند.
وی افزود: با انصراف تیم هیات فوتبال کرمان تیم شهدای ایلام اولین تیمی است که به نیمه نهایی جام حذفی کشور راه یافت.
سنجابی تاکید کرد: با توجه به جوانگرایی باشگاه شهدای ایلام در این فصل از رقابت های لیگ دسته دوم و حضوراکثر بازیکنان در ترکیب این تیم امیدواریم شاهد موفقیت و درخشش امروز این تیم و صعود به مرحله نهایی باشیم.
وی هدف از برگزاری این رقابت ها را تکمیل تیم ملی المپیک و احتمالا حضور قهرمان این رقابت ها در یک تورنمنت بین المللی اعلام کرد.
سنجابی یادآور شد: باشگاه شهدای ایلام و مقاومت تهران در سالن شهدای قلاویزان ایلام به مصاف هم خواهند رفت و در پایان تیم های اول و دوم هرگروه جواز حضور در مرحله نهایی رابدست خواهند آورد و در نهایت چهار تیم برتر این رقابت ها به لیگ دسته اول صعود خواهند کرد.
مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتسال جام حذفی باشگاههای کشور بین 2 تیم شهدای ایلام و مقاومت تهران امروز ساعت 16 در سالن قلاویزان ایلام برگزار می شود.
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.