نورالله دلخواه روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این انسداد از روز گذشته و به منظور انجام عملیات راهسازی و تعریض راه با هدف احداث بزرگراه انجام شده است.
وی تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد در این مسیر ارتباطی را دارند، می توانند در این مدت از محور فرعی ایلام - صالح آباد ( ماربره) استفاده کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اضافه کرد: با توجه به عرض کم جاده در این محور ضروری است رانندگان با احتیاط کامل رانندگی کرده و از هرگونه سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، شهرستان مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد و مرز بین المللی مهران در 11 کیلومتری این شهر مهمترین کانون تردد زائرین عتبات عالیات است که هر سال بیش از سه میلیون زائر از این مسیر به شهرهای مذهبی عراق سفر می کنند که بخش قابل توجهی از این زائران در ایام منتهی به اربعین از مرز مهران تردد می کنند.
تعریض و بهسازی جاده ایلام - مهران در 2 سال اخیر با توجه به افزایش حجم سفرهای زائرین اربعین در دستور کار مسئولان قرار گرفته و با اتخاذ تدابیر مناسب و اختصاص اعتبار از سوی دولت، بخش هایی از این مسیر در این مدت تعریض شده و عملیات تعریض بخش های دیگری نیز از این جاده در دست انجام است.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.