به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد نقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: ملت ایران قدردان امام بزرگوار خود هستند و با حمایت و پشتیبانی از رهبری مسیر خود را با صلابت و قوت برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی ادامه می‌دهند.
وی یادآور شد: با داشتن رهبری شجاع، مدیر و حکیم می توانیم از پس شرایط سخت امروزی برآییم چراکه رهبری با اقتدار در مقابل زیاده خواهی ها می ایستد و رفتار خصمانه آمریکا علیه مردم و نظام را مقتدرانه پاسخ می دهد.
خطیب جمعه ایلام گفت: حادثه 15 خرداد نقطه عطف آغاز انقلاب و قیام مردمی در حمایت از امام و عزم و اراده ملت در برای مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی است.
حجت الاسلام لطفی با اشاره به سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هیچ شخصیتی به اندازه امام‌خمینی (ره) بعد از ائمه معصومین(ع) به اسلام خدمت نکرده است اگر چه علما و فضلای زیادی در طول تاریخ منشا خدمات بوده‌اند اما امام راحل(ره) برجسته‌ترین و بی نظیرترین شخصیتی است که توانست اسلام را احیا کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: هیچ انقلابی به اندازه انقلاب اسلامی ایران از سوی دشمنان مورد هجمه قرار نگرفته است و دشمنان به اشکال مختلف با ما وارد جنگ شده‌اند اما چون انقلاب ما رنگ بعثت، غدیر و عاشورا دارد روز به روز بالنده‌تر شده و به راه خود ادامه می‌دهد.
حجت الاسلام لطفی یادآور شد: امروز جریاناتی هستند که نام امام را یدک می‌کشند اما در باطن و مغزهای بیمار آنها امام زدایی موج می‌زند و با چهره نفاق کار می‌کنند که نمونه آنها در زمان پیامبر هم وجود داشت.
امام‌جمعه ایلام با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب بعد از رحلت امام‌خمینی (ره) با شجاعت، صلابت و تدبیر، نظام را رهبری و هدایت کرده است، گفت: دستگاه دیپلماسی ایران باید در مذاکرات، عزت ایران را به رخ دشمنان بکشاند.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با اشاره به فاجعه اخلاقی در یکی از مدارس شهر تهران، اضافه کرد: آموزش و پرورش یک دستگاه حساس و متشکل از معلمان و آموزگارانی متعهد، انقلابی، مومن و با ایمان است اما یک عده اقلیت هستند که از فرصت برای نفوذ استفاده می‌کنند.
حجت الاسلام لطفی تاکید کرد: با کمرنگ شدن گزینش‌ها مشکلاتی پیش آمد، چرا که گزینش برای این بود که افراد ناپاک به مراکز حساس نفوذ نکنند و ما نباید فراموش کنیم که نوجوانان و جوانان سرمایه‌های آینده کشور هستند و دشمن به دنبال گمراه کردن این نسل است تا از انقلاب و آرمان‌ها فاصله بگیرند.
امام‌جمعه ایلام با اشاره به هفته اکرام و اطعام نیازمندان از میلاد امام حسن(ع) تا شهادت امام علی (ع)، گفت: باید به نیازمندان توجه ویژه شود چرا که در شرایط اقتصادی کنونی و گرانی موجود، شرایط برای این قشر بسیار سخت است.
6032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.