به گزارش ایرنا، مهرداد علی قارداشی روز یکشنبه در مجمع انتخابات رئیس هیات تنیس روی میز استان ایلام اظهار کرد: ما همواره شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران این استان در رشته های مختلف هستیم و با توجه به استعدادهای ورزشی باید از ظرفیت و امکانات موجود برای تربیت قهرمان در این رشته نیز نهایت بهره ببریم.
وی افزود: مدیریت منابع و امکانات موجود هیات های تنیس در استان نه تنها سبب کمک مالی به این حوزه خواهد شد بلکه زمینه رشد و پیشرفت ورزشکاران را نیز به همراه خواهد داشت.
علی قارداشی با بیان اینکه به سبب وجود ظرفیت های بسیار مناسب در ایلام حمایت از رشته ورزشی تنیس روی میز استان در دستور کار فدراسیون قرار دارد، یادآور شد: 70 میلیون ریال به هیات تنیس روی میز تخصیص یافته هر چند ناچیز است، اما با مدیریت صحیح می توان بخش کوچکی از مشکلات موجود در هیات استان را رفع کرد.
وی تاکید کرد: رسیدن به قهرمانی دشوار اما شدنی است و این هیات می تواند با تشکیل یک تیم منسجم و کادر فنی باتجربه حضور پررنگی در سطح کشور داشته باشد.
وی در خصوص برگزاری مسابقات به میزبانی ایلام گفت: امسال 40 مسابقه ورزشی برگزار خواهد شد و بین استان هایی تقسیم می شود که تاکنون میزبان مسابقات نبوده اند و با توجه به تقسیم بندی های انجام گرفته ایلام جز این لیست نیست.
علی قارداشی افزود: استان ایلام که تاکنون از میزبانی مسابقات تنیس روی میز محروم بوده ولی سال 98 در لیست این میزبانی ها قرار گرفته و باید در رسانه ملی و خبرگزاری ها برای ایجاد انگیزه بیشتر بین ورزشکاران و علاقه مندان انعکاس یابد.
وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم برای ارتقا و توسعه این ورزش با خیرین استان تعامل برقرار کرده و با فرهنگ سازی از آنها بخواهیم در این حوزه ورود پیدا کنند تا بتواند از امکانات عادلانه و مخصوص بهره مند شد.
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام نیز در این نشست گفت: با وجود کمبود امکانات در ایلام هر سال شاهد کسب عناوین مختلف از میادین ملی و بین المللی ورزشی هستیم.
بهروز حیدرزاده اظهار کرد: توسعه ورزش در جامعه و بین تمام اقشار مختلف آسیب‌های اجتماعی را کاهش می دهد و با تشکیل یک کادر موفق در این هیات می توان به بررسی آسیب ها برای پیشبرد اهداف کمک کرد.
وی افزود: سرمایه گذاری این استان از نظر ورزشی به سبب دور بودن از مرکز هزینه بردار است و امیدواریم با همکاری فدراسیون و حمایت از ورزش تنیس روی میز این مشکلات رفع و ایلام به جایگاه شایسته خود برسد.
وی با بیان اینکه با کمبود امکانات نیز می توان یک قهرمان پرورش داد، گفت: برخی هیات های شهرستان تا حدودی از امکانات مناسب و میزهای حرفه ای تنیس روی میز برخوردارند و باید از آنها به بهترین شکل برای پرورش ورزشکاران قهرمان و حرفه ای استفاده کرد.
به گفت وی هیات های دیگر نیز در صورت برنامه ریزی مناسب و عملکرد قابل قبول از این میزهای حرفه ای و دیگر امکانات لازم برخوردار می شوند.
حیدرزاده یادآور شد: 508 میلیون ریال اعتبار تنها به ورزش تنیس روی میز استان ایلام اختصاص یافته است و با توجه به هزینه بر بودن این ورزش این مبلغ جوابگوی نیاز هیات ها نیست.
وی تاکید کرد: امیدواریم با انتخاب مجدد رئیس هیات تنیس روی میز ایلام و همکاری و تعامل اعضا و ورزشکاران شاهد رفع مشکلات باشیم و مربیان و و سایر اعضا نیز وقت بیشتری را صرف آموزش و تربیت ورزشکاران در بخش قهرمانی کنند.
به گزارش ایرنا، در نشست مجمع انتخابات رئیس هیات استان ایلام با حضور رئیس فدراسیون تنس روی میز، مدیر کل ورزش و جوانان ایلام و سایر اعضا، کرم اله پوراسماعیل که تنها نامزد این مجمع بود با کسب 11 رای از 15 رای به مدت چهار سال دیگر رئیس هیات تنیس روی میز استان ایلام شد، پور اسماعیل پیش از این سرپرستی این هیات را به عهده داشت.
استان ایلام دارای 26 هزار و 960 نفر ورزشکار سازمان یافته بوده و زیر نظر بیش از 300 هیات ورزشی فعالیت می کنند.
120 ورزشکار سازمان یافته در رشته تنیس روی میز در ایلام فعالیت دارند که از این میزان 50 نفر را بانوان تشکیل می دهند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.