محمد علی اکبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به موضع ترامپ در خصوص برجام، اظهار کرد: در صورتیکه ترامپ یا هر کشور دیگری منافع ملی ما را مورد تهدید قرار دهد و یا تصمیماتی که با عزت ملت ایران در تعارض باشد، اتخاذ کند، همه ما پشت سر رهبری و دولت از مسئولان و تصمیمات مقابله به مثل آنان حمایت خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی حمایت مردمی است و با وجود تنوع سلیقه و دیدگاه سیاسی موجود در کشور بر سر منافع ملی همدل و هم پیمان خواهیم بود.
رئیس دانشگاه ایلام یادآور شد: ملت ایران در تمامی برنامه های ملی و بین المللی و در توفیق هایی که کسب کرده است همیشه نگاه خود را به داخل کشور و حمایت های ملی معطوف داشته است.
علی اکبری اضافه کرد: تمامی دستاوردهای نظام اسلامی با اتکا به همین سرمایه ملی و نگاه به داخل بدست آمده است و به طور قطع در خصوص رویکرد جدید آمریکا و ترامپ در خصوص برجام نیز به همین شیوه عمل خواهد شد.
وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای صورت های مختلف تصمیمات ترامپ برنامه های لازم را انجام داده است و ضرر اصلی و شکست در بحث برجام متعلق به آمریکا خواهد بود.
6032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.