غلامرضا رئوفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ورزشکار خود را برای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی آماده می کند.
وی افزود: اردوی تیم ملی در استان قزوین از 29 فروردین تا 9 اردیبهشت ماه جاری بمدت 10 روز برگزار می‌ شود.
رئوفی گفت: پس از پایان این اردو ورزشکاران منتخب برای برگزاری مسابقه ای دوستانه به یکی از کشورهای حوزه جنوب شرقی آسیا اعزام می شوند.
وی یادآور شد: این هیات آمادگی خود را برای برگزاری اردوهای بعدی تیم ملی به فدراسیون کبدی اعلام کرده و زمینه لازم برای این میزبانی فراهم شده است.
رئیس هیات کبدی ایلام تاکید کرد: امیدواریم با موافقت فدراسیون برای برگزاری اردوی تیم ملی در ایلام بتوانیم گامی برای توسعه و شناساندن ورزش استان برداریم.
به گزارش ایرنا، ورزش کبدی استان ایلام یکی از ورزش های فعال و مدال آور در بخش بانوان است و ورزشکارانی در این رشته از جمله فاطمه منصوری، فاطمه امیدی، زهرا یوسفی نژاد و هانیه منصوری در اردوی های تیم ملی برای حضور در رقابت های 2017 قهرمانی آسیا حضور داشتند.
استان ایلام دارای 26 هزار و 960 نفر ورزشکار سازمان یافته بوده و زیر نظر بیش از 300 هیات ورزشی فعالیت می کنند و در رشته کبدی ورزشکاران شایسته ای در قالب تیم های منتخب استان در بخش آقایان و خانم ها فعال هستند.
50 ورزشکار کبدی کار سازمان یافته در 2 بخش آقایان و بانوان در استان ایلام فعالیت دارند.
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.