محمد خدامرادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به منظور رفع مشکلات حقوقی و جلوگیری از مشکلات و اختلافات ملکی بین صاحبان واحدهای مسکونی در مناطق روستایی طی سه سال گذشته برای چهار هزار و 26 واحد مسکونی سند تک برک رسمی صادر شده است.
وی مجموع واحدهای روستایی این شهرستان را چهار هزار و 484 واحد اعلام کرد و افزود: هزینه های ثبت نام، صدور و تحویل اسناد رسمی واحدهای روستایی از طرف بنیاد پرداخت و هیچگونه وجهی از مالکان اخد نشده است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آبدانان تاکید کرد: طرح هادی در 90 درصد (38 روستا) از روستاهای این شهرستان اجرا شده و تا پایان امسال مابقی نقاط نیز صاحب طرح هادی می شوند.
خدامرادی یادآور شد: 18 روستای این شهرستان که طی سال های گذشته از وجود سکنه خالی شده بود و ساکنان این مناطق به حاشیه نشینی در شهرها روی آورده بودند، به علت ارائه خدمات مطلوب و بموقع نظام و تامین نیازهای عمرانی و اقتصادی دوباره شاهد حضور روستانشینان و رونق فعالیت های کشاورزی در این مناطق شده است.
وی اضافه کرد: شهرستان ابدانان دارای 12 هزار و 543 واحد مسکونی است که چهار هزار و 484 واحد آن در روستاها و 6 هزار و 59 واحد نیز در شهرها احداث شده اند که در جریان زلزله سال 93 با صرف اعتباری معادل 2 هزار و 470 میلیارد ریال هفت هزار و 582 واحد خسارت دیده تعمیر و بازسازی شدند.
به گفته رئیس بنیاد مسکن آبدانان تاکنون 250 میلیارد ریال کمک بلاعوض از طرف دولت تدبیر و امید به 16 هزار و 152 نفر از مردم خسازت دیده این شهرستان پرداخت شده است.
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.