به گزارش ایرنا، در این آیین که همزمان با بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد، سه خبرنگار و عکاس ایرنا ایلام شامل سید حرمت الله موسوی مقدم و آزاده خرم به علت کسب موفقیت در جشنواره ملی ایثار و شهادت و فرزاد نظرعلیزاده به علت کسب موفقیت در بخش عکس سوگواره منطقه ای اربعین پارسال هنرمند برتر این استان در سال 96 معرفی و از انان تجلیل شد.
مدیر حوزه هنری استان ایلام در این آیین، هنر انقلاب اسلامی را حلاوت حقیقت روح انسان دانست که در رسیدن به فراسوی کمال گام برمی دارد.
محمدعلی قاسمی اضافه کرد: هفته هنر انقلاب اسلامی برای چهارمین دوره از 19 تا 27 فروردین امسال برگزار شد که یکی از رویکردهای این هفته تجلیل از هنرمندانی است که سال گذشته در جشنواره های منطقه ای، ملی و بین المللی حائز رتبه شده اند.
وی تاکید کرد: برای بزرگداشت چهارمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی ستادی با عضویت 14 دستگاه اجرایی از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، بنیاد حفظ آثار، بنیاد شهید، کتابخانه ها، کانون های مساجد و ... اسفندماه پارسال تشکیل شده است.
وی دیدار با خانواده شهدای هنرمند، غبارروبی از مزار شهدا با حضور هنرمندان، اردوی فرهنگی با حضور هنرمندان در قالب راهیان نور، نمایشگاه آثار تجسمی و عکس هنرمندان، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع انقلاب اسلامی، مسابقه ادبی، هنری دانش آموزی و اکران فیلم با موضوع انقلاب را از دیگر برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی برشمرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام نیز در این آیین گفت: در طول سال 96 در مجموع 55 هنرمند استان در جشنواره های ملی، منطقه ای و بین المللی حائز موفقیت شدند.
عمران خودآموز با بیان اینکه از این تعداد 16 نفر را بانوان تشکیل می دهند گفت: آیین تجلیل از مسئولان انجمن های فرهنگی، هنری استان نیز اواخر ماه جاری برگزار خواهد شد.
در این آیین که با اجرای موسیقی و برنامه های شاد همراه بود از 55 هنرمند برگزیده سال 96 استان ایلام در حوزه های فیلم، نمایش، شعر و ادبیات، موسیقی و رسانه تجلیل شد.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.