سهیلا ملکشاهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صدور 9 هزار و 828 دفترچه جدید، تجدید 125 هزار و 999 جلد دفترچه، تمدید 106 هزار و 785 جلد دفترچه و صدور 2 هزار و 20 جلد دفترچه المثنی از دیگر خدمات ارائه شده تامین اجتماعی استان ایلام به بیمه شدگان و مستمری بگیران از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.
وی افزود: 900 فقره اسناد کوتاه مدت تا پایان دی ماه امسال با هزینه4٠ میلیارد ریال توسط این اداره کل صادر شد که شامل خدماتی از جمله غرامت دستمزد، ازدواج، کفن و دفن و بارداری و غیره است.
ملکشاهی یادآور شد: این اداره کل با 9 شعبه اجرائی، سه شعبه اقماری و یک کارگزاری رسمی عهده دار ارائه تعهدات و خدمات به 106 هزار و 939 بیمه شده اصلی است.
وی افزود: هم اکنون 17 هزار و 221 نفر بازنشسته، از کار افتاده و بازمانده در زمره مستمری بگیران تامین اجتماعی استان ایلام ماهانه مستمری خود را دریافت می کنند و از خدمات تامین اجتماعی استان بهره می برند.
296 هزار و 419 نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی استان ایلام قرار دارند و امسال تعداد بیمه شده های این سازمان پنج درصد افزایش یافته است.
تعداد کل بیمه شدگان اصلی در استان ایلام 106 هزار و 939 نفر است و تا پایان سال پیش بینی می شود مجموع افراد بیمه شده اصلی پنج درصد افزایش یابد.
ضریب پوشش بیمه ای تامین اجتماعی در استان ایلام 51 درصد است و با میانگین کشوری برابر است.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.