به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالله امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ملکشاهی افزود: 22 بهمن به عنوان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برای همیشه به عنوان نقطه عطفی در تاریخ خواهد ماند.
وی افزود :در شرایطی که کشورهای مستکبر سرمایه های کشورهای مستضغف را می دزدیدند واجازه هرگونه پیشرفت و ترقی را از آنها می گرفتند و مردم را به وسیله فساد و هرزگی مشغول می کردند تا از خباثت های آنها غافل باشند.
امام جمعه ملکشاهی افزود: در این شرایط که غلبه بر استکبار کاری به ظاهر ناممکن بود در عالم تاریک جهان نوری درخشید که تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داد و آن نور، نور وجود با برکت سلاله حضرت زهرا س یعنی حضرت امام خمینی ره بود.
وی گفت : مرحوم امام ره با روشنگری های حکیمانه تحول عظیمی ایجاد کردند و مردم به صحنه آمدند و حاکم طاغوتی دست نشانده آمریکا را ساقط کردند و ایران تنها کشوری در دنیا شد که هم حاکم دست نشانده را ساقط کرد و هم مردم را از غفلتی که در اثر فساد برایشان به وجود آمده بود رهایی بخشید و سپس پرچم مبارزه با استکبار را بلند کرد .
وی یاد اوری کرد: از دستآوردهای مهم انقلاب استقلال طلبی و عزت بین اللملی است امروز عزتی که ایران در منطقه و جهان دارد قابل انکار نیست در همین توطئه اخیر استکبار که به دنبال نابودی کشورهای مسلمان و غیر همسو با سیاست های آمریکا بودند به فرموده مقام معظم رهبری در دیدار با نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران امروز برای همه دنیا ثابت شده است که امریکا می‌خواست و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم.
وی افزود: در زمینه پیشرفت نیز الحمدلله کشور ما در علم و فناوری پیشرفت بسیار خوبی داشته است کشور ما در علم نانو در رتبه ششم دنیا قرار دارد و در این زمینه از ژاپن، فرانسه و انگلیس جلوتر هستیم در هوافضا بین کشورهای مسلمان اول هستیم و در بسیاری دیگر از خیلی کشورها جلوتریم.
وی تاکید کرد : امسال شرکت مردم ولایتمدار شهرستان ملکشاهی در راهپیمایی 22 بهمن ماه قطعا باشکوه تر از سال های گذشته خواهد بود و بار دیگر مردم ارادت خود به ولی شان و نظام و انقلاب نشان خواهند داد.
وی از شهردار جدید ملکشاهی خواست که همت مضاعفی از خود نشان دهد و بازار ملکشاهی را راه اندازی کند بازار از عوامل مهم تولید و اشتغال است که متاسفانه در ملکشاهی بازار نداریم.
خبر نگار: روح اله احمدی**انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
7179/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.