به گزارش ایرنا، سردار سید صادق حسینی روز یکشنبه در اختتامیه سومین جشنواره ابوذر اظهار کرد: اقتدار، عظمت و توسعه ایران کنونی در سطح جهان مرهون پیروزی انقلاب اسلامی و پایان وابستگی کشور به ابرقدرت های جهان است.
وی پیام اصلی انقلاب را معنویت، عدالت، آزادی خواهی، اسلام گرایی، مبارزه با استبداد، و ... ذکر کرد و یادآور شد: همین عوامل باعث شد تا چهره ایران اسلامی در جهان شاخص باشد هرچند تمام سعی دشمنان مایوس کردن و ایجاد فاصله تدریجی مردم از نظام است.
حسینی با بیان اینکه در کشور مشکلات مختلفی در زمینه های مختلف وجود دارد، گفت: اما مردم هوشیار ما نباید هیچگاه فریب توطئه های دشمنان و متامع آنها را خورده و مرعوب هجمه های اغواگرانه دشمنان شوند.
وی با اشاره اینکه ایران دارای منابع و ذخائر طبیعی و انسانی بی نظیری است، تاکید کرد: باید با به کارگیری و مدیریت درست منابع و با تجربه گیری از گذشته و الهام از زمان حال برای آینده برنامه ریزی کرد تا روند رو به رشد و تعالی انقلاب حفظ شده و شتاب بیشتری بگیرد.
سردار حسینی نقش رسانه ها و تاثیرگذاری آنها در مدیریت افکارعمومی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه ها با جریان سازی های همسو با اهداف و آرمان های نظام و تولید اندیشه و فکر همچنین ایده پردازی های نوین باید به بالندگی انقلاب اسلامی کمک کنند.
به گزارش ایرنا، در پایان این اختتامیه از برگزیدگان جشنواره ابوذر و برخی خبرنگاران فعال حوزه سپاه و بسیج تقدیر شد.
از میان 153 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره 11 اثر به عنوان برگزیده استانی و یک اثر برگزیده کشوری شناخته شدند.
خبرنگار: زهراموسوی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.