به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مهرداد علی محمدی گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت احشام در بخش ماژین موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی تاکید کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری پاسگاه انتظامی بخش ماژین مخفیگاه متهم را در شهر ماژین شناسایی و با اخذ نیابت قضایی متهم به هویت 'ن - ب 'در مخفیگاهش دستگیر شد.
فرمانده انتظامی دره شهر افزود: در تحقیقات به عمل آمده متهم به سرقت خود که شامل تعداد 10 راس گوسفند با قیمت تقریبی 70 میلیون ریال بود، اعتراف کرد.
علی محمدی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع قضایی شد ، به عشایر توصیه کرد با توجه به اعترافات سارقان، بیشترین سرقت احشام از کسانی است که احشام آنها نگهبان ندارند، پس نیاز است عشایر برای احشام خود نگهبان مناسب قرار دهند تا راه سرقت را بر سارقان سلب کنند.

** دستگیری عامل تیراندازی در شهرستان دره شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: عامل تیراندازی شب گذشته در روستای وزیرآباد این شهرستان دستگیر شد.
سرهنگ مهرداد علی محمدی اظهار کرد: به دنبال گزارش مردمی به فوریت های پلیس110 مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی با سلاح در روستای وزیرآباد موضوع در دستور کار پرسنل پلیس اطلاعات و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: ماموران با رصد اطلاعاتی کامل عامل تیر اندازی به هویت س _ ع را که در منزل یکی از اقوامش مخفی شده بودشناسایی و با اخذ نیابت قضایی وی را دستگیر کردند.
وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده متهم به جرم خود اعتراف و با پیگیری اطلاعاتی ماموران اسلحه فرد مورد نظر که یک سلاح جنگی بود با تعدادی فشنگ کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهردر پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع قضایی شد عنوان داشت:علت تیراتدازی اختلاف خانوادگی بودکه باحضور به موقع پلیس ختم به خیر شد.
دریافت و و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.