به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان اظهار کرد: تجلیل ویژه مقام معظم رهبری از ورزشکار متعهدی که با انصراف ازرویا رویی با نماینده ورزشی اسرائیل حاضر شد نام و آوازه قهرمانی جهانی خودرا فدای آرمانهای بلند انقلاب اسلامی ایران کند بیانگر اهمیت آرمانهای قدس شریف، مبارزه پیگیرباغده سرطانی اسرائیل و دفاع ازمظلومین عالم درنگاه متنفذ مقام عظمی ولایت است.
وی با مضحک خواندن تصمیم ترامپ در اعلام بیت المقدس بعنوان پایتخت اسرائیل اضافه کرد: اعلام موضع بی خردانه رئیس جمهور آمریکا ضمن بطلان تفکر سازش با رژیم متجاوز و اشغالگر قدس، ضرورت وحدت و همدلی و اتحاد مسلمانان جهان را نیز دوچندان کرده است .
خطیب نماز جمعه آبدانان با گرامی داشت نام و یاد شهید مفتح یادآور شد: اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه یک ایده ماندگار و با برکت است که شوربختانه مورد غفلت متولیان امر قرار گرفته و هیچکدام از زوایای پیدا و پنهان آن در حوزه و دانشگاه اجرایی نشد.
حجت الاسلام حا جیلری لایحه بودجه سال97دولت را مورد نقد قرارداد و گفت: بی توجهی به سیاست های اقتصاد مقاومتی، کاهش اعتبارات عمرانی وافزایش بودجه جاری دولت،قطع یارانه اکثریت قشرهای جا معه و افزایش سرسام و نرخ خدمات عمومی و حامل های انرژی و فشار بسیار زیاد بر مردم ازجمله مهم ترین اشکالات کاربردی این لایحه است که امیدواریم با دقت نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد تجدید نظر جدی قرار گیرد.
وی بی توجهی دولت نسبت به دریافت حقوق های نجومی بعضی از مدیران را نگران کننده عنوان و تاکید کرد: پرداخت پاداش های سنگین و خارج ازعرف مدیران وانجام مسافرت های غیرضروری و همایش های بی خاصیت در داخل دستگاه های دولتی و حاکمیتی با وضعیت نابسامان اقتصادی و مشکلات سخت معیشتی مردم در منافات و تضاد است که انتظار می رود مورد دقت نظر قرارگیرد.
خطیب نماز جمعه آبدانان محروم کردن بیش از پنج هزار نفر از بیمه شدگان بیمه سلامت شهرستان ابدانان از خدمات مراکز غیردولتی را مورد انتقاد قرار داد و تصریح کرد: حجم زیاد این اقشار بی بضاعت و عدم وجود زیرساخت های مراکز بهداشتی درمانی بخش دولتی مشکلات بی شماری را برای مردم بوجود آورده است.
وی ازدانشگاه علوم پزشکی وبیمه سلامت استان ایلام خواست که نسبت به تجدید نظر در این تصمیم و استفاده بیمه شدگان مورد بحث ازخدمات بخش غیردولتی کمافی السابق اقدام لازم بعمل آورند.
خبرنگار:سیدحرمت الله موسوی مقدم **انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6034/7177
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.