استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ابلاغ هر چه سریع‌تر اعتبار اشتغال روستاییان و شهرهای زیر 10 هزار نفر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: در استان ایلام از برنامه‌های اشتغال‌زایی این وزارت‌خانه تمام‌قد حمایت می‌کنیم چون متاسفانه با وجود پتانسیل‌های اقتصادی بالا است و اشتغال‌آفرینی می‌تواند بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

وی گفت: فعالیت این وزارت‌خانه با اقتصاد مقاومتی ارتباطی تنگاتنگ دارد و خوشبختانه این مقوله در استان نهادینه شده و کارهای خوبی انجام گرفته است اما جا برای کار هم فراوان است.

استاندار ایلام با اشاره به تصویب قانون اشتغال روستاییان و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر اظهار کرد: امیدواریم با ابلاغ هر چه زودتر این اعتبارات شاهد حل برخی مشکلات باشیم.

سلیمانی با اشاره به برنامه‌ی حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی با همکاری این وزارت‌خانه و نقش‌آفرینی جهاددانشگاهی در این زمینه، گفت: همه باید کمک کنند تا این طرح به خوبی اجرا شود.

سیدحمید کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم اظهار کرد: امیدواریم طرح‌های در دست اجرای وزارت‌خانه به ایجاد اشتغال پایدار بینجامد و به سرنوشت بنگاه‌های زودبازده تبدیل نشود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.